Cool Boy

13.6K 469 14
                                    

Rüzgara baktığımda pis pis sırıtıyordu.Utancımdan kıpkırmızı olmuştum.Ölmek üzereydim."Cidden bunu mu giyiniyorsun? Senden daha olgun birşeyler beklerdim.Senle alışverişe çıkmalıyız böyle şeylerden anlarım" diyip göz kırptı.Hala pis pis sırıtıyordu.Yok yani rahatlığa bak hem elinde südyenimi sallıyor hemde bana laf sokuyo.Sinirden ölücektim sanırım.Ama bi saniye bu benim odama nasıl girmişti.Birden meraklı gözlerle sordum."Sen odama nasıl girdin?"Bakıp güldü ve "Hem ben geleyim diye camı kapatmıyosun bide bunları ortada bırakıyosun.Hemde bana soruyosun.Sana hiç yakıştıramadım."dedi.Bende dayanamayıp "Sen her açık camdan girersen ohooo" dedim.Kusura bakma cool boy ama bende biyere kadar dayanabilirim."O camı yanlışlıkla açtığını söyleme bana.Beni görünce salyalarının aktığının farkındayım." İnanamıyorum gerçekten camı unutmuşum.Ama bu havada camı kaparsam sıcaktan ölürüm.Hem nerden bilebilirdimki bu psikopatın camdan gelebileceğini.O  südyeni ortada bırakan aklıma sıçayım.Yerden terliği alıp Rüzgara fırlattım ve "Artık o elindekini bırakıp çık odamdan istersen" dedim.İNANAMIYORUM dediklerimi tekte yaptı.Şok olmuştum resmen 2 gündür beni çıldırtan çocuk dediklerimi yapmıştı.O camdan çıkınca bende kalkıp hemen camı kapadım.Banyoya gidip saçımı falan düzelttim.Sonra ne kadar zor olsada pijamalarımdan ayrıldım ve kot bi şortla bol bi kazak giydim.Bu sırada telefonuma mesaj gelmişti.Operatörden diye düşündüm.Çünkü uzun bi süredir mesaj atan kimse yoktu.Sıkıla sıkıla gidip baktım.Ama yanılmıştım operatör değildi.Bu Bu nasıl yaa...

TAKINTILIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin