2 tane önlük çıkardım.Birini giydim diğerinide Rüzgar'a giydirdim.Bana 'mal mısın' bakışlarını atıyodu.Açıklama yapma gereği duydum. "Vazgeçtim sende bana yardım et" dedim.Yüzünü klasik gülümsemesi aldı.Gözlerini takip ederek baktım.Lanet olası giydiğim kazak yüzünden içim gözüküyodu."Düzgün dur" diyip kafasına vurdum.Utanmıştım eminim şuan kıpkırmızıydım.Ayağa kalktım.Elimi uzattım onunda kalkması için ama o naptı?? Beni tutup çekti ve düştüm.Evet düştüm.Sert ve soğuk bi zemin beklerken tam aksine sıcak ve yumuşak bi yere düştüm.Gözlerimi açıp baktığımda üzerine düştüğüm Rüzgar'a baktım.Onun üzerindeydim,nefesini hissedebiliyordum.Bu gerçekten çok garipti.Biranda tekrardan kıpkırmızı olmuştum hatta mosmor.O da durumdan memnun tabi sırıtıyo."S-sen ne yapıyorsun"diye bağırdım.Yani bağırmaya çalıştım.O durumda sesim ne kadar yüksek çıktıysa.. "Oturmanı sağlıyorum" dedi.Hadi ama salak mı bu çocuk yatıyordum burda ben "Pasta yapıcaz farkındamısın" dedim kalkmaya çalışırken. "Peki tamam" dedi ve kalkmama yardımcı oldu.Çıkardığım malzemelere baktım. "Pasta yapmayı biliyorsun dimi" dedim. " hayır ama öğretebilirsin " dedi.Bide buna pasta yapmayı öğreticem 'Ya sabır' der gibi yüzüne baktım.Oda resmen yavru köpek bakışlarını attı bana kıyamadım.Tamam anlamında kafamı salladım.Sonra beraber kalktık.Pastayi yapmaya başladık.Ona üzerindeki çikolata sosunu nasıl yapacağını anlattım.Gayet iyi yapıyodu.Mutfak biraz dağılmıştı ama çok eğlenceli vakit geçiriyoduk. Rüzgar'a baktığımda sırıtarak sosu uzattı bana.Tadına baktığımda çok iyi olduğunu farkettim ve bu gülüşü.. "Pasta yapmayı biliyodun ve beni neden o kadar uğraştırdınn" diye sitem ettim."Senin anlatman daha eğlenceli" dedi.Malmısın olum ya.Neyseki bunun acısını çıkaracaktım.Pasta bittiğinde güzel bi görüntüsü vardı.Alıp buzdolabına koydum.Sinsice yaklaşarak unu alıp kafasından aşağıya dökmeye başladım. Çocuk bu anı bekliyomuş gibi döndü ve elindeki yumurtaları fırlatmaya başladı.İlki denk gelmeyince sırıtıp dil çıkardım.Tam arkamı döndüm derken popomda bi acı ve ıslaklık hissettim.Yani niye kıçıma attı ki onu.Döndüğümde ağzı kulaklarına ulaşmak üzeri olan bir adet Rüzgar vardı.Diğer yumurtayıda bi güzel kafama attıktan sonra unu alıp dökmeye başladı.Tavaya koysa yemek olucak durumdayım.En son dayanamayıp "Rüzgar yapmaaa" diye çığırdım."Hani pasta yapmayı biliyo olmamın acısını çıkarıcaktın hadii" dedi. "Sen düşüncelerimi mi okuyon lann" dedim çırpınırken. "Hayır sen dışından düşünüyosun sadece" dedi.Aklıma edeyim gitti güzelim intikam.
Kısa ve çok geç oldu biliyorum ama sınavlarım vardı.Onlar bitti sonrada hikaye yazdığım defteri kaybettim.Bulunca hemen yazayım dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTILI
Ficção AdolescenteGeçmişi, takıntıları ve yaşadıkları Rüzgarın Güneş ile savaşması için yeterli bi sebepti belkide. Herşeye rağmen vazgeçmeyip Güneşe ulaşmak için çabalamaktaydı...