Aylar sonra bilgisayardan bölüm yazıcam ayy çk hycnldm ayll .s.s
"Siz ne zamandır beri sevgilisinizde bu kadar samimi oldunuz bakayım?" diye dayanamayıp koyverdi İnci Sultan. Ama çalışmadığım yerden gelmişti ben bian meyve suyunu püskürtmemek için dudaklarımı koparıcaktım.Öksürmeye başlayınca Rüzgar "1 buçuk ay oldu ama daha öncedende muhabbetimiz vardı" dedi.
Annem bu sefer bana döndü tabii "Niye söylemedin bana Güneş ben seninle hep arkadaş olmaya çalışıyorum şu yaptığına bak ayıp. Gelmesem daha söylemezdin sen püiiüüü" dedi. Rüzgar ibnesi kıs kıs gülmeye başladı. "Canım annem başlarda pek ciddiye almıyodum ilişkiyide söylemedim yanii o yüzden yanlış anlama yoksa ben senden saklarmıyım?" diye gönlünü almaya çalıştım.
"Kızım çocuk burda ayıp olmuyo ciddiye almamak falan" dedi. Napsam suçluyum abi ya işe bak.
"Annecim başlarda birini kıskandırmak için çıkıyo gibiydik ama sonrada birbirimizi sevdiğimizi farkettik" dedim. " Hee anladım ozaman" dedi ergen annem. Sonrada " Kimi kıskandırıyoduz kii?" dedi.
Ne meraklı kadınsın bee anne. Kaç tane yalan söyledim şu merakından dolayı.
"Rüzgar'ı rahatsız eden bi kız vardı da onu" dedim.
"Tamamda neden seninle kıskandıyo başka kız mı kalmamıştı. Buldu tabii güzel zeki kızı hemen oyuna başvurdu" dedi annem ilk defa beni savundu gibi bi durum oldu.
Kadın detaylı düşünüyo ama helal olsun. Cidden oyun gibi bişey oldu bizim ilişkimiz ya annem gelmese şuan hala yumurtaların lafını ediyodum kesin.
" Yaa anne ne bileyim Rüzgâr orda ışte bak ona sor. Neden ben Rüzgâr anlat bakalım." dedim.
Kadın korusa bile bana soruyo bu ne ayool. Eneem ben bu soruyu sordum ama Rüzgar bi kızardı. Hayır bilmesem utandı falan dicem ama tanıyorum bu duygu fakirini utanamaz bu.
Önce bana acıların çocuğu bakışını attı sanırım sıçtın Güneş bunu ödetirim bakışın anlamı.Yada ben çk krktm çk uyduruyorum .s..s
"İnci teyze zaten dairelerimiz böyle yakın bide kız ciddi anlamda bırakmıyodu bu kişi Güneş olsun istedim sağolsun oda beni kırmadı kabul etti.Sonra baktık bizim aramız iyi bişeyler hissediyoruz falan bende gerçekten teklif ettim. Öyle oldu işte." dedi. Sonrada bi nefes aldı.
Resmen ecel teri döküyodu çocuk yaa... Ama iyi yalan söyledi haa tebrik etmek lazım bi ara.
Neyse biz Rüzgarla anca yalan söylüyoruz falan ama annem inanıyo mu acaba. Hayır inanmasa bile belli etmez tanıyorum annemi. "İyi iyi evladım anladım kahvaltılarınız bittiyse içeri geçin bende gelicem şimdi."
"Tamam anne biz içeri giriyoruz sende çok oyalanma istersen yardım edeyim" dedim.
"Gerek yok kızım hadi hadi geçin siz." diyince ısrar etmedim zaten iş yapmaktanda nefret ederim.
İçeri geçtik Rüzgarla zaten on dakika sonrada annem geldi.Daha oturur oturmaz "Güneş sana bugün bi sürprizim var bakalım beğenicekmisin" dedi.Hayır eşeğin aklına katpuz kabuğu kaçırdı resmen." Yaa anne olmaz ama böyle başını getirdin sonunuda getir" dedim."Ayy neyse dayanamıcam tamam söylicem..."dedi.
Yine kısa ve geç gelen bi bölüm oldu kusura bakmayın düğünden yeni geldim bölümü yazdım düşünün anca zamanım oldu.Hala hikayeyi bırakmayıp okumanıza bayılıyorum yaa.Bilgisayarda iki satır yazıp yine telefonda bitirdim lanet olsun .s.s
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTILI
Teen FictionGeçmişi, takıntıları ve yaşadıkları Rüzgarın Güneş ile savaşması için yeterli bi sebepti belkide. Herşeye rağmen vazgeçmeyip Güneşe ulaşmak için çabalamaktaydı...