'Camı neden kapattınki? Bilerek açtığını farkettiğim için mi? -Rüzgar' yazmış.Bu çocuk tek bi hareketiyle veya sözüyle benim bütün sinirlerimi zıplatabiliryordu.Ardından bi mesaj daha geldi. 'Hadi ama güzelim aç şu camı -Rüzgar'.O camı açmıcaktım.Kendini ne sanıyodu bu ya.Küfür edicem ama dilim varmıyo çok tatlı.Ama psikopat ya hareketlere bak.Mesajlara aldırış etmeden kahvaltı yapmaya karar verdim.Aşağı doğru indim.Dolaptan süt ve gevreği alıp tabağa döktüm.Ne yani kahvaltı hazırlamamı beklemiyordunuz dimi? Zaten daha olayları algılıyamamıştım.Kahvaltım bittiğinde napsam diye düşünüyodum.En iyisi dizi izlemekti ve hemen yukarıya çıkıp diziyi indirmeye başladım.Bölümün yüklenmesini beklerken biri pencereme vuruyodu.Dönüp baktığımda Rüzgar'ı gördüm.Zaten tahmin etmekte zor değildi.Başka hangi psikopat yaparki bunu.Rüzgar'ın piercingi gerçekten dikkat çekici ve hoştu.Zar şeklinde daha önce hiç görmemiştim.Bu çocuğu ne zaman görsem siyah,beyaz giyiniyordu.Üzerinde daha hiç farklı renk görmedim.Ama onun tarzı vardı.Siyah, beyaz zar şeklinde piercing, siyah üzerine küçük beyaz simgeleri olan bi kazak,siyah pantolan ve zar şekilleri olan bi bileklik.Dikkat çekiciydi bilekliği çünkü zarın birisi kırıktı.Nedenini merak etsemde bunu soramazdım.Ama tarzı çok çekiciydi.Zaten yeterince tatlı ve yakışıklıydı.Ne saçmalıyorum ben ya.Herşeye rağmen o psikopatın teki.Farkettiğimde camı açmam için hareketler yapıyodu.Oflaya puflaya camı açım ve "Ne var?" dedim.Yüzünden eksik olmayan o sırıtışıyla "Mesajlarımı görmedim mi bebeğim" dedi."Gördümm,noldu ki?" dedim.Gördüm derken 'ü' harfini uzatmıştım.Tabi ben burda kendi kendime zafer kahkahaları atıyorum.Ama o napıyodu? Harbiden napıyolan bu psikopat...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTILI
Ficção AdolescenteGeçmişi, takıntıları ve yaşadıkları Rüzgarın Güneş ile savaşması için yeterli bi sebepti belkide. Herşeye rağmen vazgeçmeyip Güneşe ulaşmak için çabalamaktaydı...