Multimedia'mız Rüzgar :d
Fazla geçmeden Rüzgar'da mırıldanmaya başladı.Ben çaktırmadan sustum ve onu dinlemeye başladım.Artık mırıldanmıyor şarkıya eşlik ediyordu.Onu böyle saatlerce dinleyebilirdim o derece güzeldi sesi.Ben onu dinlerken eve geldiğimizi farketim.Ona kaç kere teşekkür ettiğimi bilmiyorum ama tekrardan teşekkür edip eve girdim.Hemen odama çıkıp daha rahat bişeyler giydim ve okulun ilk günü ödev veren o hocaya söverek yapmaya başladım.Ödev kısa sürmüştü bende girip sosyal paylaşım sitelerime baktım.Camı kapatmamıştım bilerek belki Rüzgar gelir diye açık bırakmıştım.Bu aklıma gelince hemen arkama baktım ama hiç kimse yoktu.Biraz kırılmıştım sanki.bunu takmamaya çalışarak bilgisayarı kapadım ve yattım.Sonuçta yarın erken kalkıcaktım.Kendi kendime hayaller kurarak uyuya kalmışım.Tabiki bütün hayallerim Rüzgar'la ilgiliydi.Neden bilmiyorum ama bir türlü çıkaramıyorum aklımdan.Her fırsatta onu düşünüyordum özelliklede bana sarıldığı o anı.uykumun en tatlı yerinde her gece duyduğum o inleme seslerini duyunca ilk başta umursamasamda merak etmeye başlamıştım.Bu ses kimden çıkabilirdiki bir çocuk olmadığına artık emindim.Çocuktan o sesler çıkamazdı yani.Yatağımdan kalkıp geldiği yere odaklanmaya başladım tabi bi yandanda nasıl tırsıyorumm..Etrafta birşeyler yoktu.Ne yani bu sesler Rüzgan'dan mı geliyo?Çok saçma Rüzgar'ın odasına baktığımda bir hareketlilik vardı.Rüzgar uyumamış yatakta oturuyordu ve o sesler ondan geliyodu büyük bi ihtimalle.Telaşlandım napacağımı bilmiyordum çünkü.Onu bu halde görmek benim için çok zordu.Sonuçta o benim gözümden bakınca böyle biri değildi.Naptığını anlamaya çalıştım.Bir süre sonra sesler kesildi ve yattı.Acaba acı mı çekiyordu?Neden böyle bi durumda olsunki gece gece.Keşke dediklerini anlayabilseydim.Sabah ilk işim bu duruma çaktırmadan ona sormaktı.Bunları düşünürken uyuya kalmışım.Sabah zar zorda olsa uyandım kısa bir sürede hazırlanıp kendimi dışarıya attım.Kahvaltı bile yapmadan erkenden çıkmıştım.Bahçedeye geldiğimde lamborghiniye yaslanmış bir kas yığını duruyordu.Tabiki bu Rüzgar'dı.Ahh ne kadarda tatlı duruyordu ilerlemeye başladığıdımda arkamdan seslendi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTILI
Teen FictionGeçmişi, takıntıları ve yaşadıkları Rüzgarın Güneş ile savaşması için yeterli bi sebepti belkide. Herşeye rağmen vazgeçmeyip Güneşe ulaşmak için çabalamaktaydı...