Part 4 ~ Coklat

2K 112 6
                                    


Baekhyun melangkah masuk ke dalam class setelah loceng tamat rehat berbunyi . Matanya terpaku ke arah TaeYeon yang sememangnya menjadi partner class .

" Haishhh " Rambutnya dikusutkan lagi . Tiba² dia teringatkan coklat yang dibawa dari rumah. Tangannya lincah mencari coklat tersebut didalam laci mejanya .

" Err mana coklat tadi eh . Wey Tae ko ada nampak coklat tak ? " Dipandang Taeyeon sekilas .

" Coklat ? ada nampak "

" Mana ? "

" Aku dah makan "

" Kenape ko makan ?!!!! "

" Heee , Aku lapar lah . Tadi aku tak makan kat kantin then aku nampak coklat kat dalam laci ko then aku makan "

" Kenape ko makan ?? T^T coklat fav aku tu !!! "

" Mianhae " TaeYeon meminta maaf atas kesalahan memakan coklat orang tanpa meminta izin . Tangannya terus menunjukkan peace .

" Kau memang nak kena !!!! Pabo Yeoja !! " BaekHyun terus menarik tangan TaeYeon keluar class .

" Yahhhh pahal ni ?!! coklat aje pon , takkan nak kecoh " Taeyeon mengurut tangannya .

" Ko cakap coklat je ? coklat je ??!!! ko tahu tak bertapa berharganya coklat tu !!! " Mata Baekhyun terus bertukar ke warna merah . Wuuuuu marah sangat tu.

" Errr Ta..tak tahu " Badan TaeYeon mula menggigil melihat mata baekhyun yang bertukar ke warna merah .

" Ganti balik coklat aku sekarang !!! " Badan taeyeon terus ditolak ke dinding .

" E...esok aku ganti lah , sekarang memang tak boleh "

" Aku nak sekarang !! "

" Byun Namja !!!!! "

" heee byun ? byun ?? " Baekhyun merapatkan mukanya ke arah muka taeyeon . 1 inci je lagi !!

" Arghhh !!! "

Bukkkkkkkkkkkkkk

Satu tumbukan padu dari taeyeon tepat mengena pada muka baekhyun sehingga pengsan .

" Hmpp !! padan muka ! Nak suruh aku ganti coklat kau sekarang !! memang tak lah ! buwerkkkk " Taeyeon terus masuk ke dalam class dengan muka yang tak bersalah .

********************

" Baek ko hidup lagi ke ? " Chanyeol menepuk² pipi kepunyaan baekhyun

Krikkk krikkk krikkk krikkk

" Baek !!! jangan tinggalkan aku sorang² T^T aku dah takde sesiape kat dunia ni " Badan baekhyun terus dipeluk dengan erat sambil.....menangis ?

" Uhukk yah yah yah !!!! aku tak mati lagi " Terus kepala chanyeol diketuk .

" Nasib ko hidup lagi T^T "

" Apakah --" aku pengsan je , belum mati lagi "

" Kenape lebam kat muka ko tu ? "

" Aku kena tumbuk tadi . "

" Siapa yang ...."

" Taeyeon "

" pffttt...HAHAHAHAHAHAHA "

" apa ? -,- "

" Yeoja je , takkan sampai pengsan HAHAHA "

" Aku pon tak tahu ilmu apa yang dia pakai -,- "

" HAHAHAHAHAHAHA UHUKK HAHAHAHA "

" STOP gelakkan aku chan -,- "

" Ok ok ok...urm HAHAHAHAHA "

" Fine -,- aku benci kau "

" Rilex arr...pffttt HAHAHAHA "

Suasana bilik rawatan itu penuh dengan bunyi gelakkan dari mulut chanyeol --"

~Bersambung~

(c) You Are My Vampire Slave Where stories live. Discover now