Part 22 ~ Lari!

1.2K 71 1
                                    

AUTHOR POV



" AARGHHHHHHHHHHHH!!!  "



PAKKKKKK !!





Bunyi tamparan dari taeyeon yang singgah di pipi chanyeol.  Memerah pipi chanyeol dibuatnya.  Merah² ni nak cen...







Sudahlah --"


Krekkkk


Seseorang membuka pintu bilik dengan pantas.  Nafasnya laju turun naik.  Risau mendengar jeritan taeyeon  tadi.


" Apa yang dah berlaku?  Tae gwencahana?  " Tanya baekhyun sambil melihat ke arah taeyeon dan chanyeol.

" Kau tak nak tanya aku ke?  " Chanyeol mengusap pipinya sambil memuncungkan bibir.  Dia yang sakit..orang lain pulak ditanya ok ke tak.  ̄へ ̄

" Dia... Dia nak bunuh aku !!!! " Semua bantal yang berdekatan dibaling kuat oleh taeyeon. 

" Yahh aku yang jaga kau!!  " Chanyeol menepis kesemua bantal yang dibaling hebat ke arahnya.

" Fuh... " Baekhyun melepas nafas lega . Dia kembali tenang seketika.

" Dah jom keluar " Tangan taeyeon ditarik oleh baekhyun.  Mereka berdua keluar dari bilik itu. Taeyeon menjeling tajam pada chanyeol manakala chanyeol menjelirkan lidahnya . 🌚



" BAEK!!  LARI BAEK!  LARI SEKARANG!!  BAWAK PERFECT BLOOD LARI!!  " Jerit suho yang berlari ke arah baekhyun dan taeyeon. 

" Wae hyung?  " Tanya baekhyun sedikit blurr.  Haih dia baru je nak tenangkan diri . Sekarang di suruh lari pulak. 

" Mark... Dia dah makin mengganas!  Dia nak cari korang berdua! Semua anggota tahanan kat depan dah tewas!  Palli lari!  " Suho menolak² tubuh baekhyun supaya beredar segera.

" ARGH " kaki suho ditarik kuat ke belakang dan diseret.

" HYUNG!  "

Mata baekhyun membulat tanda terkejut dengan apa yang dilihat.  Suara² jeritan mula kedengaran.  Istana sudah diceroboh.  Keadaan makin huru hara.  Apa yang harus dia buat? 

" Baek!.. Ergh... Palli bawak noona tae lari!!!!!  " arah jungkook dalam kesakitan . Mukutnya penuh dengan darah.  Jungkook cuba mempertahankan mereka.  Berlawan habis-habisan bersama bts yang lain.

" apa.... Apa dah...berlaku... " Gagap baekhyun . Dia masih tidak faham bagaimana mark boleh memcerobohi istana yang ketat ini.

" Baek.... Aku takut " Taeyeon memelok lengan baekhyun dengan kuat.  Satu badanya sudah menggigil ketakutan melihat peperangan yang disaksikan.

" Kau pergi lari.  Biar aku bantu diorang " Arah chanyeol yang baru keluar dari bilik. 

Baekhyun hanya mengangguk tanda faham. Tangan taeyeon digenggam kemas. 

" Jom kita pergi sekarang " Baekhyun menarik tangan taeyeon berlari ke arah kawasan belakang istana.


Zappppp


" Ergh baek! " Taeyeon rebah ke tanah.  Bahunya ditusuk sesuatu yang tajam. Darah mula keluar.


" TAEYEON!! " Baekhyun mula mengangkat taeyeon gaya bridal keluar dari istana.  Dia berdoa agar semua ini berakhir dengan cepat. 


























-Bersambung-

(c) You Are My Vampire Slave Where stories live. Discover now