Part 7 ~ Pening

2K 99 2
                                    

TAEYEON POV

Aku melangkah semula ke arah bilikku . Pintu bilik ku pulas pelahan . Badan sudah ku rebahkan ke katil yang berwarna pink . Fikiranku masih lagi bercelaru memikirkan tentang vampire .

" Wae ? wae aku yang ditakdirkan jadi slave vampire ?!! kenapa aku hikks kenapa hikss apa salah aku hikks...aku benci kau baek hikks aku benci kau !!!! "

Air mataku terus mengalir dengan deras . Kepala ku terasa pening . Mungkin disebabkan aku terlalu banyak berfikir . Tanpa membuang masa , aku mengambil towel yang tersidai kemas di penyangkut dan terus menampak ke bilik air untuk mandi. Selesai sahaja membersihkan diri , Aku terus membaringkan badan di atas katil . Mataku menjadi berat , aku membiarkan sahaja mataku terkatup sendiri.

***********************

Bunyi lagu Fire menyapa telingaku . Mataku ku buka sedikit . Hpon ku ambil lalu mematikan lagu fire . Mata ku sekilas memerhatikan jam . " Hmmm 7:02 pagi " Dengan badan yang lemah aku menyusun langkah ke bilik air untuk membersihkan diri.

Rambut ku ikat tocang kuda . Kemas seperti biasa . Beg sekolah ku galas di bahu lalu turun ke bawah untuk ke sekolah.

" Tae , sarapan dulu ! "  Omma memanggil ku untuk sarapan pagi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Tae , sarapan dulu ! " Omma memanggil ku untuk sarapan pagi . Sememangnya jadual harian aku sebelum ke sekolah tapi hari ni aku tiada selera untuk memasukkan makanan ke dalam perut ku . " Gwenchana omma , Tae pergi sekolah dulu " Kasut sekolah ku sarungkan di kaki . Aku terus keluar dari rumah lalu menampak ke sekolah .

************************

Kepala aku letak di atas meja . Pening masih lagi tidak hilang . Chingu ku yang lain sedang berbual tidak ku hiraukan .

Krekkkk

Bunyi kerusi disebalah ku ditarik seseorang . Aku memusingkan kepala ke arahnya..." Hmmm kau rupanya " kepala ku kembali memandang ke arah lain . " Apa ? ni memang tempat aku , yang kau sebok pahal ? " kata² baekhyun tidak ku hirau . Palau ? yup aku palau dia .

BAEKHYUN POV

" Weyyy Coklat tu jangan lupa , kau still lagi berhutang dengan aku " Aku menyilangkan tangan ku . Menunggu jawapan dari dia . Aikkk yeoja ni palau aku ke apa . " Weyy kau den...." belum sempat aku menghabiskan ayat bunyi dengkuran menyapa telingaku . Aku menoleh melihat ke arah mukanya....

pfffttt taguna . Sedap dia je time aku bercakap time tu jugak dia tidur --" . Aku tenung muka dia ...tiba² haishhh pahal muka aku blushing ni . Tangan ku menyentuh dada . Dapatku rasa degupan jantung semakin laju...aku benci perasaan ni .

Krekkkk

Pintu class dibuka oleh cikgu Jihyo . Yup sekarang masa pembelajaran dia . Taeyeon yang tidur disebelahku aku biarkan sahaja. Mungkin dia tak berape sihat .

~Bersambung~

(c) You Are My Vampire Slave Where stories live. Discover now