Part 9 ~ Perfect Blood

2K 97 2
                                    

TAEYEON POV

" Dah jom kook hantar noona balik " Jungkook terus mengendong aku di belakangnya dan membawaku keluar dari sekolah . " Macam mana kook tahu unnie sakit ? " Tanyaku pelik . Yelah setahu aku yang tahu hanya jessica dengan baekhyun je . " Baekhyun yang bagi tahu kook , dia suruh kook hantar noona balik" Jungkook memberitahu aku dengan nada lembut bercampur risau . Wuuu syokny dapat adik macam dia ni tapi malangnya dia hanya adik angkat aku.

Tok Tok Tok

Jugkook mengetuk pintu rumaku . Pintu dibuka oleh omma . Ternyata muka omma begitu terkejut melihatku dikendong oleh jungkook . " Wae kook ? wae ngan Tae ? " Riak risau omma terpamer dimukannya.

" Dia tak sihat lah omma " Jungkook terus masuk dan menuju ke arah bilikku . Badanku diletak di katil . ouh lupa...jungkook dah biasa panggil omma aku dengan panggilan omma . Omma pon dah anggap dia macam anak sendiri .

" Terima kasih jungkook jagakan unnie tae kamu ni " Tak lepas omma menundukkan kepala ke arah jungkook .

" Aniya , kook pon tak tahu yang noona sakit . Baekhyun yang hantar noona kat bilik rawatan " Jungkook menerangkan kejadian yang berlaku .

" Baekhyun ? budak baru ke dia tu ? hmm tolong cakapkan terima kasih kat dia " - Omma

" Nae nanti kook sampaikan ye omma . Kook balik dulu " - Jungkook

" Taknak minum dulu ? " - Omma

" tak mengapalah omma , kook nak kena balik cepat ni . Annyeong " -jungkook

" Nae , hati² " - omma

Aku hanya jadi cctv di antara adik angkat ku dan omma . Aku terus tidur sebaik sahaja omma dan kook keluar dari bilik . Ye aku tahu , aku tak mandi lagi . Badan aku dah tak larat nak bangun...esok jelah...

************************

JUNGKOOK POV

Aku terus keluar daripada rumah noona Tae . Takdelah lame sangat aku duduk kat rumah dia tapi cepat sungguh masuk waktu malam . Aku terus kan perjalanan menuju pulang ke rumah . Hmmm betul ke Noona Tae tu slave baek ? haishh . Perfect blood , patutlah selame ni aku asyik tak boleh tahan dengan bau dia. Sedap .

Bukkkkkkkk

Tiba² aku ditolak oleh seseorang . Aku terjatuh ke jalan . " Bwo ? berani ka...." belum sempat ayat aku habis aku terkejut .

" Aku tahu perfect blood tu dekat dengan kau " Kata seorang namja sambil memelok tubuh

" Perfect blood ? kau tahu ke siapa dia ? " Tanya ku mintak kepastian

" Aku dah lame stalk dia. Aku akan dapatkan dia !!! Becarefull " Senyuman sinis terukir dibibirnya dan lesap begitu sahaja.

" Andwae , aku akan pertahankan dia walaupun bukan milik aku !! " Tanganku terus buat penumbuk kerana berasa geram akan kehadiran namja itu . We in red zone now !!

~Bersambung~

(c) You Are My Vampire Slave Where stories live. Discover now