Part 12 ~ Comel

1.7K 100 4
                                    

BAEKHYUN POV

Mataku terus bertukar ke warna merah terang setelah taeyeon berlari meninggalkan aku bersama mark .

" kau nak buat apa kat dia ? " tanya ku dengan perasaan marah yang cuba ku kawal .

" aku just nak teman dia balik je , yang kau kecoh pahal ?! " jawap mark dengan selamba .

" kau ingat aku buta ke ? Kau cederakan tangan dia kan !!! " tengking ku . Aku pasti muka ku sudah memerah akibat menahan marah

" asal kau marah sangat ni ? Rilex lah bro . Dia tu slave kau ke ? " tanya mark dengan senyuman sinis .

BUKKKK !!!

Satu tumbukan aku layangkan tepat di pipi kanan mark . Aku menyepak tubuh mark yang terjatuh akibat ditumbuk. Aku cuba mengawal kemarahan .

" kau jangan ganggu dia lagi ! " satu amaran aku beri . Aku terus teleport ke rumah taeyeon untuk memastikan keadaannya .

******************

TAEYEON POV

Aku terus mengunci pintu dan pagar sebaik sahaja tiba di rumah . Badan aku mula menggigil . Mee yang dipesan oleh omma aku letak atas meja lalu menuju ke bilik .

Pintu bilik aku kunci . Aku terus duduk di atas katil sambil memeluk lutut . Satu per satu mutiara jernih jatuh di pipi ku dengan laju . Aku benci kehidupan yang dikelilingi oleh vampire !

" hikkss wuuu appa hikks appa bogoshipo hikss tae takut hikss " aku memejamkan mata . Tiba² aku terasa badan ku dipelok oleh seseorang.

" gwenchana . Aku akan lindungi kau walaupun aku benci kau " suara yang garau menyapa lembut di telinga ku.  Aku rasa aku kenal suara ni !
Aku terus menolak badannya dan menjarakkan diri .

GEDEBUKKKK !!!

Aku terjatuh dari katil akibat kabut untuk menjarakkan diri . " kau buat apa dalam bilik aku !!! Ma...macam mana kau masuk !!! " jeritku dengan badan yang menggigil .

" shuuuu slow arr sikit . Nanti omma kau dengar " Namja tu meletakkan jari telunjuknya di bibir tanda menyuruh aku diam.

" BAEKHYUN ! " marahku . Muka ku sudah memerah menahan malu dan marah .

" mianhae buat kau terkejut and ceroboh masuk bilik kau ...aku just nak tengok keadaan kau je " baekhyun membuat muka comelnya . Haishh saja buat aku cair . Eh apa ni tae !! Kau tak boleh cair dengan mamat byun ni !! Andwae andwae andwae !

" aku okey ! Sekarang kau keluar dari sini !!! " aku mencampakkan bantal ke muka baekhyun .

" ye ke okey ? Aku tengok muka ko merah . Kau tak sehat lagi ? " baekhyun terus menghampiriku dan merasa suhu badanku . Aku diam terkaku apabila dia mendekatkan mukanya dengan muka aku. Ahh sudah ...aku dah cair habis .

" kau tak demam tapi kenapa muka ko merah hah pabo yeoja ? " soalan pabo dikeluarkan . Aku terus menampar mukanya dan menyuruhnya keluar dari bilik aku !! Mana boleh tahan kalau dia buat muka comel ! Haishhh pabo namja !!!!!!!!!!

" arrasoe arrasoe !!! " baekhyun terus lenyap dari situ . Aku menarik nafas lega . Dengan langkah yang lemah aku baring di katil dan tidur .

BAEKHYUN POV

Aku berdiri di tepi katil taeyeon setelah dia tidur mati. Aku still lagi pelik dengan mukanya yang merah tapi badanya tak panas . Selalu kalau muka merah badan mesti panas kan ? Betul tak ? .

Aku menyelak rambut taeyeon yang menutup mukanya . Dia ni comel kalau tidur . Bau darah dia...sedap...perfect blood . Tiba² gigi taringku keluar...aku mendekatkan wajahku dengan leher jinjang kepunyaan taeyeon.

Hmm sedapnya bau perfect blood... Baunya buat aku kehausan ....

PAKKKKKK

Aku menampar pipi kanan dan kiriku . Apa aku dah buat ni . Sedarlah baek !!! Haihh bahaya duduk dekat ngan dia . Aku terus teleport pulang ke rumah sebelom apa² yang akan berlaku ...huishh bahaya..

~Bersambung~






Sorry lama tak update . Author bz sikit . Nak spm katakan . Thanks yang support author walaupun tak ramai * nangis guling²* author akan cuba update...sekiranya....*senyum sinis* hehehe sekiranya ramai yang suruh author update lahhh * gelak tak ingat dunia* hahaha good night alls , syg korg !

(c) You Are My Vampire Slave Where stories live. Discover now