Part 18 ~ Pisau

1.2K 81 1
                                    

BAEKHYUN POV


Tok ! Tok ! Tok !



Aku ketuk pintu rumah jungkook . Tiada sahutan . Haih mana lah budak arnab ni.

Aku dail nombor jungkook . Hpon aku lekap dekat telinga .

" Hello , kau kat mana ? Taeyeon mana ?? "

" Ada dengan aku . Hahahahhahahaha kenapa ?  Takut darah dia aku sedut ke ? Hahahahaha "

" Kau......siapa kau sebenarnya ?!!!! "

Tit !

Dia matikan panggilan . Cis ! Taguna kau !

Aku cuba guna kuasa lokasi . Mata aku pejam rapat . Sekarang cuba cari dimana taeyeon .

Zapp !!!

Bau darah taeyeon menusuk hidungku . Gudang . Ye gudang . Aku pantas teleport ke sana .


" Taeyeon !!!!! " jeritku memanggilnya .

Aku melangkah masuk ke dalam gudang yang terletak di tengah² hutan .

" Tae......"

Aku nampak dia terbaring lemah di lantai berseorangan . Dia sorang ? Aku cuba mendekatinya .

" Jangan.....jangan dekat baek....jebal jangan dekat erghhhh " Rayu taeyeon . Bibirnya ada kesan darah .

Dia pandang aku dengan mata yang berkaca . Mukanya pucat . Apa dah jadi sebenarnya . Mana jungkook ?

Aku nampak tangan taeyeon berdarah . Ada pisau yang mencucuk. Okey aku faham. Aku mengundur sedikit ke belakang manakala pisau itu pon keluar .

" erghhh " taeyeon mengerang kesakitan apabila pisau itu keluar . Darah banyak keluar .

Aku melihat sekeliling . Takut² ada vampire yang lain datang . Bau darah perfect blood ni kuat sangat . Vampire yang dekat england tu pon boleh bau .


" Hahaha pandai kau "

Aku dengar ada bunyi tepukan . Aku cari kelibatnya .
















-Bersambung-

(c) You Are My Vampire Slave Where stories live. Discover now