BAEKHYUN POV
Buk ! Buk ! Buk ! Buk !
Pertubi² aku menumbuk jungkook . Geram, marah , sedih , kecewa semua ada . Aku harapkan dia tapi...tengok apa yang dia balas .
" Kau memang tak guna !! Sanggup khianat aku !! " bertubi² tumbukan aku lepaskan .
" Baek !!! Hentikan "
Jerit perlahan taeyeon membuatkan aku berhenti dari menumbuk .
"dia...dia bukan jungkook....mark...dia gunakan badan jungkook . Aku kenal jungkook sebenar...dia tak macam ni " Terang taeyeon dengan lemah . Ye ada betul jugak . Taeyeon dengan jungkook memang rapat macam adik beradik kandung . Mana mungkin dia nak cederakan taeyeon .
" kau....kau keluar sekarang dari badan dia!!!!! " tengkingku . Jungkook hanya tersenyum sinis ehem maksud aku mark . Aishhh panas ni panas !
AUTHOR POV
Taeyeon cuba untuk melarikan diri . Pisau yang tegak dia capai lalu membaling sejauh yang mungkin . Mana tahu pisau tu nak cucuk dia lagi .
Dengan semua kudrat yeoja yang ada dia berusah bangun dengan darah yang keluar dari tangan . Perit !
Dia pandang sekilas baekhyun dan jungkook yang masih bergelut disitu . Ye ini lah peluang dia untuk lari ! Palli tae you can do this ! Lari !!!!
Jungkook yang perasaan dengan tindakah taeyeon itu terus cuba mendapatkannya. Tapi apakan daya penumbuk baekhyun sampai di mukanya dahulu .
Tabahlah
" Argh hah kenapa ni "
Baekhyun berhenti dari menumbuk muka jungkook . Ye sekarang jungkook sudah sedar . Mukanya terasa perit . Apa dah belaku ni ? Dia ada buat salah ke ?
" mianhae "
Baekhyun terus meninggalkan jungkook yang dalam keadaan terpinga² . Sekarang tujuannya mencari taeyeon . Sekelip mata sahaja dia terus berlari dengan laju . Speed.
Darah masih tidak berhenti . Setitis demi setitis jatuh . Dia berlari tanpa arah tuju . Macam mana dia nak balik ? Sudah lah hari dah nak gelap . Mesti omma risau .
Zapppp
Taeyeon automatik berhenti . Nasib tak jatuh tergolek . Seseorang telah menghalang dia dari terus berlari . Seorang yeoja .
" Kenapa tangan ni ? " Tanya yeoja tersebut sambil memegang tangan taeyeon .
" Errr "
" Meh saya rawat " Yeoja tu menarik tangan taeyeon ke arah mulutnya . Matanya bertukar merah. Taeyeon cuba ingin menarik tanganya semula .
" Ani !! Saya boleh rawat sendiri !! Tolong !! " taeyeon meronta .
" Tolong bertenang sayang. Bagilah saya rasa sikit darah ni . Harumnya " Yeoja tu mencium bau darah di tapak tangan taeyeon .
BUKKKKKKKKKK
" Jangan berani sentuh dia "
-Bersambung-
YOU ARE READING
(c) You Are My Vampire Slave
VampireTaeyeon memang ditakdirkan sebagai slave kepada seorang vampire yang bernama baekhyun. Tapi , mereka berdua memang tidak boleh bersatu . Ada sahaja yang dibencikan. " Pabo yeoja " " Byun namja , kau raba aku !!! " " Pabo , asal ko lintas jalan tadi...