Part 11 ~ Don't ever touch her

1.9K 100 3
                                    

TAEYEON POV

Aku menonton cerita kegemaranku ' Running Man ' Kim Jongkook aku tenung lame bahagian lengannya...tidak lama kemudian aku ketawa sendiri melihat terlatah mereka . " Tae !! tolong belikan mee kat kedai !! " Omma ku memberi arahan dari dapur . Haihh pantang betul tengok aku sihat sikit .

" Tapi omma , sekarang kan dah malam !! bahaya untuk anak dara keluar sorang² !! " Jeritku . Actually aku malas nak pegi beli . Aku tak suke kalau ada orang ganggu aku tengok cerita fav aku ni haihhh .

" No no no !!! pergi jugak !! omma dah oder mee tu . Kamu pergi ambil je !! " Jerit omma taknak kalah

" Haihh yelah omma . Kalau jadi apa² kat Tae... omma yang tanggung " Balasku senafas lalu menutup siaran ' Running Man ' dengan berat hati .

**********************

Mee yang dipesan oleh omma telahku ambil . Now aku boleh balik and sambung tengok cerita Running Man XD .Nasib lah aku dah rekodkan tadi .

" Taeyeon " Tegur seorang namja kepadaku . Haihh aku nak balik cepat ni .

" Nae ?....ommo ! Mark kamu rupanya . Tae ingat sape lah tadi " Jawapku sambil menghembuskan nafas lega .

" Heee maaf buat Tae terkejut . Tae buat apa malam² kat sini ? " Tanya Mark kepadaku .

" Ouh ni hah ambil mee untuk omma " Aku menunjukkan bungkusan mee kepada mark dengan senyuman manisku . Heeeee ^^

" Ouh rajinnya Tae . Ermm jom Mark temankan Tae balik rumah " Mark menawarkan perkhidmatan tak berbayar untuk ku . Senyuman sinisnya terukir . Pelik .

" Ahh gwenchana . Rumah Tae dekat je kat sa....." Belum sempat ayat aku habis Mark terlebih dahulu menarik tanganku . Yahh !!! aku blushing .

" Err mark...tak perlulah pegang tangan Tae...Tae bol...AUCHHH " Aku terus menarik tanganku pantas . Ada sesuatu yang mencucuk ibu jari ku .

" Tae ?? are you okey ? " Tanya mark dengan muka risaunya .

" Jari Tae tiba² berdarah " Aku menunjukkan jari ku ke arahnya ..

" Meh sini Mark hilangkan darah tu " Mark terus menarik tanganku ke arah mulutnya .

Bukkkkkkkk

Belum sempat Mark menghilangkan darah ku . Seseorang menolaknya hingga jatuh ke jalan .

" Don't ever  touch her !! " Marah namja tu kepada mark . Namja tu terus menarik badanku ke belakangnya .

" Baek ?! " Tegurku dengan muka yang terkejut

" Kau buat apa malam² kat sini . Bahaya tahu tak ? kau tu yeoja ! kalau jadi apa² kat kau sape susah ? aku jugak yang susah nanti . Lain kali kalau nak keluar malam² ajak teman . Ajak lah adik kesayangan kau tu..sape ? jungkook en ? " Marah baek kepada ku . Haiihh mamat ni memang kuat membebel .

" Pergi balik cepat !!!!! " Tengking baek kepadaku . Matanya mula bertukar warna merah . Aku pon tak tahu kenapa dengan diri aku sekarang . Wae aku nangis ? kaki ku terus memecut laju menuju ke rumah dengan tangisan macam budak baru darjah 3 . " Ommaaa hikkss "

~Bersambung~

(c) You Are My Vampire Slave Where stories live. Discover now