Capitolul 10 - Totul s-a terminat!

2.3K 228 5
                                    

Capitolul 10 - Totul s-a terminat




Profit de clipele de singurătate, în timp ce Joseph este în duş, şi profit pentru a naviga puţin pe internet. Intru în biroul lui Joseph, acolo unde obişnuieşte să îşi petreacă majoritatea timpului de lucru, iar pe suprafaţa lucioasă a lemnului de cireş observ micul laptop. Îmi trag scaunul din piele neagră, mă aşez şi apăs pe butonul de pornire, aşteptând să se deschidă.

Primul lucru pe care îl văd pe ecranul acestuia, odată ce se deschide, este o fotografie cu mine şi Joseph. Îmi aduc aminte ce făcusem exact în ziua aceea. A fost chiar în ziua în care ne-am cunoscut şi el mi-a făcut turul oraşului, unica zi în care zâmbetul meu mi-a dominat chipul. Mâinile mele îi strâng faţa, apropiind-o de a mea şi făcându-i fălcile să se lipească de ale mele.

Voiam să mă reîntorc la acele momente, la acele zile petrecute alături de el în care eram fericită, la acele momente în care problemele nu existau în viaţa mea şi înainte ca persoane nedorite să apară şi să îmi distrugă întreaga existenţă.

Înainte să mă distrag iarăşi, mă aşez mai bine pe scaun şi încep să caut ceea ce aveam în minte. Dau click pe navigatorul Chrome şi scriu pe google: Ce să fac în faţa unei sarcini nedorite? Dintre toate opţiune, apăs exact pe prima. Pe pagina principală, observ un titlu scris cu litere italice care îmi sare rapid în ochii. Nu dispera, nu eşti singură... Întotdeauna mi-am dorit să citesc o frază ca asta. Continui să citesc.

Pe această pagină poţi găsi ajutorul de care ai nevoie pentru a înfrunta durerea care îţi apasă sufletul. Este orientată pentru a ajuta femeile de orice vârstă, care se văd puse în faţa unei sarcini nedorite şi care sunt disperate de alegerea pe care vor s-o facă. O să te ajutăm să afli ceea ce îşi doreşti cu adevăr să faci, alternativele existente şi... nu uita! Nu eşti singură.

Trebuie să îţi dai seama că în momente ca acestea, disperarea şi frica pun stăpânire pe noi femeile, dar în general, atunci când luăm decizii inapropiate în momentele cele mai proaste, ne fac ca mai târziu să regretăm.

Avea dreptate, căci de ce îmi era cel mai frică era să iau o decizie proastă şi în viitor să mă afecteze. Nu îmi doream să ajung la psihiatru din cauza problemelor psihologice. Unicul lucru care îmi era clar în acel moment, era faptul că nu îmi doream nimic legat de David în viaţa mea, însă doar avortul îmi stătea la dispoziţie. Întotdeauna am fost împtriva lui, dar am ajuns într-un punct în care încep să îmi încalc principiile. Să am un copil a lui David şi să provină dintr-un viol... Ştiam că acel copil nu avea nici măcar o vină, dar...

Primul lucru pe care trebuie să-l ştii este că avortul nu este o opţiune, chiar dacă fiecare femeie este liberă să ia decizia care îi convine într-un final. Dar înainte să iei una, trebuie să te eliberez de orice dubii, dar şi să te informezi asupra riscurilor. Nu te încrede în paginile care îţi oferă substanţe sau pastile pentru a avorta pentru o sumă enormă de bani. E foarte periculos şi te pui pe tine însăţi în pericol.

Al doilea lucru pe care ar trebui să-l ştii înainte să te decizi, este faptul că omori o fiinţă umană, căci este ştiienţic confirmat că acesta începe să existe din momentul în care eşti fecundată.

Este greu să iei o decizie într-o asemenea situaţie, dar mai ales pentur că îţi tulbura viaţa personală, profesională şi poate chiar şi familială. Dar gândeşte-te că sunt milioane de femei care au ales să îl păstreze şi au reuşit să rămână puternice.

Volumul III: Salvează-mă (FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum