Capitolul 7 - Mi-a fost dor de tine

2.4K 218 12
                                    

Capitolul 7 - Mi-a fost dor de tine




I-am dat drumul mâinii cu greu căci continua să îmi strângă coapsa. I-am dus ambele mâini spre gâtul meu, aducându-l mai aproape pentru a profundiza sărutul. Corpul lui a căzut peste al meu, făcându-mi spatele să se lovească de blatul bucătăriei. Mi-am aşezat picioarele în jurul taliei sale şi l-am adus pe Joseph între el, apropiindu-i sexul de mine. Aveam nevoie de el aproape de mine, mult mai aproape.

Limbile noastre a început să lupte înauntrul gurilor noastre, făcându-ne să simţim gustul plin de dor şi de care avusesem atât de multă nevoie. În timp ce una dintre mâini mă apuca de ceafă, cealaltă îmi mângâia mijlocul pe sub bluză, introducând-o din ce în ce mai mult în interiorul chiloţilor. Odată înauntru, degetele fine şi mari, au început să mângâie pielea sensibilă a coapselor şi a sexului meu. A urcat încet spre talie, până în momentul în care a ajuns către sânii mei, apucându-i în palmă. Un geamăt mi-a scăpa printre buze, iar el a zâmbit, ştiind prea bine ce provoca în mine.

Mă sărută apăsat, iar într-un final se plictisi de gura mea. Îşi scoase limba şi începu să îmi plaseze sărutări pe linia maxilarului. Mi-am ridicat bărbia, oferindu-i mai mult acces către gâtul meu. S-a prins de semnalele mesajului meu şi buza lui inferioară începu a lăsa linii fine de salivă pe întreg gâtul, făcându-mi vena pulmonară să zvârgnească.

Mâinile mele tremurânde au coborât pe pieptul meu, iar degetele încercau cu nervozitate să deschida nasturii cămăşii sale. Îmi era atât de greu! Sărutările lui mă tulburau şi mai tare, făcându-mi corpul să se cutremure şi ca mii de furnicători să îmi tranverseze corpul cu o viteză ameţitoare. În momentul în care buzele lui mi-au atins umărul stâng, a încercat să îmi dea bluza la o parte, aşa încât umărul să rămână complet dezgolit până la nivelul pieptului. Joseph gemu deranjat de acea bluză, iar eu am zâmbit în faţa frustrării lui.

Dar găsi imediat o soluţie, căci ambele mâini au fugit către baza bluzei trăgând-o fără dar sau poate.

- Asta e în plus, a zis în timp ce mi-o dădea sus şi obligându-mă să ridic mâinile.

Într-o secundă am rămas goală pe jumătate. Joseph s-a dat puţin la o parte, încercând să îmi admire iarăşi corpul, aşa cum o făcea întotdeauna. A zâmbit parşiv la vederea sânilor mei, mai umflaţi decât de obicei din cauza sarcinei. Eu am zâmbit ruşinată şi mi-am plecat capul.

- Din nou râzi de mine? m-a întrebat, iar eu am dat doar din umeri în timp ce îmi fluturam genele.

S-a apropiat iarăşi de mine, făcându-mă să mă lovesc şi mai tare de dulapul din spatele meu.

-Doar ştii ce ţi se întâmplă când râzi de mine, a spus, şoptindu-mi la ureche cu vocea lui seducătoare.

O mică muşcătură a apărut pe lobul urechii mele, căci acela fusese modul în care terminase fraza. Spatele meu s-a tensat când şi-a adus aminte ce înseamna acea frază. Da, voiam să ne jucăm şi aveam de gând să îl provoc. Mi-am proptit fruntea de a lui, aşteptându-i reacţia. L-am privit în ochi şi jumătate de zâmbet i s-a aşternut pe chip. I-am copiat stilul de a seduce şi m-am inclinat peste el, apropiindu-mi gura de urechea lui. Cu vârful lumbii, am lins lobul urechii sale şi, în continuare, l-am muşcat.

Mi-am lăsat mâinile să se odihnească pe pieptul lui, iar pielea lui ardea, de parcă abia fusese scoasă din cuptor. Temperatura corpurilor noastre contrastau la perfecţie, căci pielea lui caldă cu cea rece a mea din cauza nervilor, reuşeau să ne facă să ne contropim într-unul. Reuşeam să-l ating.

Volumul III: Salvează-mă (FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum