JÄTKUB......
________________________________________________________________________________
Nad viisid Hansu minema ja pidu sai jätkuda.Igaks juhuks viidi ka Edward arsti juurde,aga tal polnud midagi viga. Muidugi enam keegi positiivne ja lustlik polnud,aga varsti pidi olema kinkide jaotamise aeg. "Väga hästi tehtud!" ütles Mr.Willingson,kes tuli minu poole.Ma naeratasin talle."Sa suutsid ta tõsiselt maha rahustada.Ma annan sulle tema seansid tagasi.Sa eelmine kord tegid väga suure saavutuse temaga,ta oleks peaaegu välja saanud,aga eks tal endal on probleeme,millest sa saad teda jälle aidata.""Aitäh!" oskasin ainult Mr.Willingsonile öelda."Aga kas ma tohin teda minna vaatama praegu?" küsisin ennem,kui Mr.Willingson ära läks."Jaa ikka,ta on palatis 124 ja kolmandal korrusel.Tänasin teda ja läksin võtsin oma tee,mille olin eelnevalt unustanud aknalauale.
"Hakkame kingipakke jagama!" ütles Mr.Willingson,kes läks kiirel sammul kuusepuu poole. Kogunesime tema ümber poolkaarde ja jäime ootama.Uksest sisse tuli ka Edward,kes oli näost veidi valge. Ta tuli minu selja taha seisma." Kas sul on kõik korras?"küsisin tema poole pöörates."Jaa,kõik on hästi."Ma naeratasin talle ja keerasin tagasi kuusepuu poole. "Jennifer!" hüüdis Mr.Willingson. Läksin ette ja laulsin temale "All I want for Christmas is you" laulu esimese salmi. Kui sain oma paki kätte läksin ukse juurde. Ukselt vaatasin korra Edwardi poole ja naeratasin talle.Lähen Hansu juurde.
Jõudsin Hansu palati juurde.Ukse ees olid turvamehed,nagu tavaliselt. Naeratasin neile ja astusin sisse. Hans lamas voodil,käed pea all. Mind kuuldes tõusis ta püsti ja tuli minu poole. "Sa tulidki!" ütles ta ja naeratas.Ta kallistas mind tugevalt. Läksime tema voodi juurde,kuhu istusime.Tegin kingi lahti ja seal oli sees kuul,mille sees sajas lund ja keskel oli lumememm."Tore kink!" ütlesin Hansule ja ta naeratas. Pärast paari minutit vaikust küsisin Hansult:"Miks sa seda tegid?""Ma ausalt ei tea." "Sa oled hull." ütlesin Hansule ja ta tõusis püsti."Ma ei ole hull" ütles Hans. "Siis sa oskad põhjendada,miks sa seda tegid.""Ma ei tahtnud,sind kaotada."ütles Hans ja istus minu kõrvale. "Ma ei lähe siit kuhugi,et sa oleks minu kaotanud.""Mina oleksin läinud ja oleksin sinu kaotanud."ütles Hans ja võttis mu kätest kinni."Aga sellepärast pole vaja hullu mängida ega teiste elu ohtu seada,et sa ei taha mind kaotada." Hansul ei olnud vastu midagi öelda."Lihtsalt ära järgmine kord midagi tee,mis võib teistele halb olla." Ta naeratas mulle." Aga me saame nüüd palju rohkem koos olla,sest Mr.Willingson annab su mulle tagasi.Nüüdsest hakkad jälle minu juures seanssidel käima." Hans naeratas ja ütles:"See on väga hea."
Uksest tuli sisse Edward,kes küsis:"Kas lähme?" "Jaa" vastasin Edwardile ja tõusin püsti. "Järgmisel nädalal näeme." Ütlesin Hansule ja kallistasin teda. Kui temast lahti lasin silmitsesid Hans ja Edward üksteist. Astusin Edwardi juurde ja küsisin:"Kas lähme?" Ta vaatas mulle otsa,noogutas ja läksime uksest välja."Mis see nüüd oli?" küsisin Edwardilt."mis?" "See otsa vaatamine Hansuga" ütlesin Edwardile ja naeratasin."Ah,ei midagi."
Edward viis mu autoga enda juurde ja seal tähistasime jõule edasi.
YOU ARE READING
Psühhootiline
Romance"Psühhootilist˝ tutvustav video on 1.osas. :) "Viimasel ajal on mul tunne,et ka mina olen üks neist.Ma olen hakanud ka kuulma hääli enda peas,kuid ma suudan nendega toime tulla."