Capitolul 2

690 58 0
                                    

Am inceput sa alerg si mai repede printre copacii inalti.

Ma urmarea de ceva timp, iar eu incetineam din cauza oboselii.Cumva am ajuns din nou la lac.M-am ascuns dupa un copac incercand sa-mi reglez respiratia.Nu auzeam nimic, dar nu voiam sa risc si sa ies.Mi-am inchis ochii tragand aer in piept si mi-am facut curaj sa ma uit un pic.Era de negasit.M-a incruntat fiind confuza.Am privit in stanga, apoi in dreapta.Nimic.

Am simtit o atingere usoara pe umar.Am tresarit intorcandu-ma.

-Te-am gasit.Spune zambind.

I-am dat un pumn usor in umar,punandu-mi apoi mana in dreptul inimii.

-Nu ma mai speria asa!

A inceput sa rada.Am zambit si eu.Stateam deja de mult timp pe afara si se facuse mai frig.Mi-am cuprins bratele cu mainile incercand sa ma incalzesc cat de cat.

-Ar trebui sa ne intoarcem, s-a facut frig.Spune parca citindu-mi gandurile.Dau aprobator din cap.S-a apropiat de mine si si-a dat jos haina , asezand-o pe umerii mei.Ma uit la el surprinsa, el doar zambind.Murmur un 'multumesc' , strangand haina mai mult , caldura invaluindu-ma.Am plecat amandoi din padure, vorbind despre lucruri mici si neinteresante.Cand am ajuns la castel, mi-am luat la revedere de la el, imbratisandu-l si inapoindu-i haina.Am intrat pe usile mari ale castelului, dand peste o mama ingrijorata.

-Cyrene, unde ai fost? Mi-am facut atatea griji!

-Sunt bine! am fost cu Alexander, ii spun zambind.

Pe fata ei a aparut un zambet dubios, la ce se gandeste?

-MAMA, DOAR NE-AM PLIMBAT , PENTRU NUMELE LUI DUMNEZEU!

Incepe sa rada de reactia mea, luandu-ma in barte.Am chicotit si eu si i-am spus ca ma voi retrage in camera mea.I-am spus Avei sa imi pregateasca baia in timp ce eu imi dadeam rochia jos.Am expirat usurata cand mi-am dat corsetul asta afurisit jos si am putut respira normal.Ava m-a anuntat ca baia e pregatita , iar eu am dat aprobator din cap, ea iesind din camera.Mi-am prins parul intr-un coc dezordonat.Am intrat in baia romana a castelului, si am lasat apa fierbinte sa imi dezmierde pielea rece.Mi-am dat capul pe spate, inchizand ochii.M-am gandit la tot ce s-a intamplat astazi, lasand un oftat sa imi scape printre buze.Mi-era dor de Alexander si nici nu imi vine sa cred cat s-a schimbat.E asa de...frumos.Parul lui blond sta mai mereu ciufulit dandu-i un aer fermecator, ochii lui sunt de un albastru ceresc, iar zambetul lui ma ameteste.Am rosit la propriile ganduri si mi-am dat o palma usoara peste frunte.Prietenul meu cel mai bun tocmai s-a intors si eu ma gandesc la el cum nu ar trebui.Am inceput sa rad de una singura, chemand-o pe Ava.I-am spus sa imi aduca struguri albi si un pahar de apa, ea venind in mai putin de cinci minute.I-am multumit , ea mai apoi parasind camera.M-am rezemat de margine luand un bob de strugure si ducandu-l spre buze, dar am auzit un sunet.M-am intors uitandu-ma spre usa.

-Ava? intreb confuza sperand din tot sufletul sa fie ea.

Am iesit din baie luand rochia de noapte crem pe mine si am intrat in camera mea.Nu era nimeni, dar in schimb am vazut un lantisor pe jos langa pat.Am mers usor luandu-l si asezandu-l pe masa din cealalta parte a patului.M-am uitat atent la el, clar nu era lantisorul meu.
Poate e al mamei.
Sunt prea paranoica.M-am aruncat in pat,adormind imediat.

*

M-am trezit la miezul noptii din cauza unor sunete deranjante.M-am ridicat din pat, frecandu-ma la ochi uitandu-ma spre podea.Cand mi-am ridicat privirea am observat o silueta uitandu-se la lantisorul de pe masuta.Am clipit des,surprinsa.Am inchis ochii, iar cand i-am deschis nu era nimeni.Cred ca incep sa vad lucruri.M-am ridicat din pat ducandu-ma spre fereastra.Simteam o prezenta in camera, ca si cum as fi fost privita de catre cineva.Am dat draperiile la o parte lasand luna sa imi lumineze usor camera.Mi-am inchis ochii dandu-mi capul pe spate, oftand.Mi-am indreptat spatele deoarece ma durea putin din cauza pozitiei inconfortabile in care am dormit.Am simtit o briza rece cum se loveste de pielea mea trimitandu-mi fiori, facandu-ma sa tremur usor.Am plecat de langa fereastra ducandu-ma spre masuta unde eu imi tin bijuteriile.Am luat lantisorul pe care l-am gasit pe jos si l-am examinat.E din aur cu un pandantiv foarte frumos si mic, facandu-l sa arate fragil si totodata elegant.

E din aur cu un pandantiv foarte frumos si mic, facandu-l sa arate fragil si totodata elegant

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

L-am pus inapoi si m-am asezat in pat incercand sa adorm la loc.M-am intors cu fata spre fereastra, inca simtind cum ma priveste cineva.In scurt timp somnul si-a facut aparitia.

*

-Mika, trezeste-te! aud o voce cunoscuta.

Murmur ceva indescifrabil in alta limba si ma intorc pe partea cealalta.

-Oh, haide, trezeste-te!

-Ugh! spun si imi pun patura peste cap.

Aud cum persoana se departeaza si iese din camera.Doamne ajuta! liniste in sfarsit.Imi dau patura de pe fata si ma asez mai bine.Usa se deschide, dar eu nu mai bag in seama fiind deja pe jumatate adormita.Simt cum apa rece face contact cu pielea mea si ma ridic instantaneu tipand.
Ma uit la persoana care a facut asta si ii dau o privire nervoasa.

-ALEXANDER BELMONT! tip.

-Uh-uh, nume intreg, ar trebui sa imi fie frica? spune amuzat.

-Fa-ti rugaciunea , prietene.Spun si ma ridic incepand sa il fugaresc prin castel.


✓ Pact cu diavolulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum