Capitolul 17

289 31 3
                                    

N/a: Gata, dupa cum ati observat din cealalta carte a mea (Harry's sister) pedeapsa mi s-a terminat, Doamne-ajuta, iar eu am putut scrie din nou. Acum, citire placuta.

Am tipat cand James m-a invartit, apoi m-a prins de talie si m-a lasat pe spate, aproape atingand podeaua. M-a ridicat inapoi si am ras. Picioarele ne dureau, dar noi continuam sa dansam. Oamenii se uitau la noi, zambind si susotind lucruri frumoase, altii urate, dar noua nu ne pasa. Voiam sa ne distram pana se termina petrecerea. Doamnele mele dansau cu iubitii lor pe langa noi: Claire cu Nicolas, Victoria cu Luke si Laura cu Stefan. Katherine statea la masa cu mancaruri, Benjamin cu ea. De cand a aflat ca este insarcinata, mananca intruna, dar e bine. Avem destula mancare.

 Rad la propriile ganduri, iar James ma priveste cu o spranceana ridicata.

Cand melodia s-a terminat, am facut o mica aplecaciune, apoi am mers amandoi la masa cu bauturi. Am insfacat un pahar de sampanie is am mers amandoi afara. Odata ce ne-am pus pe mica bancuta din gradina, am scos un sunet de durere.

"-Ouch, picioarele mele. Simt ca mor." Iau o inghititura din bautura racoritoare si ma las pe spate. 

"-Mhm, stiu ce zici. Numai eu simteam ca imi arde spatele de la atatea priviri ucigatoare?" Rade si lasa paharul jos langa banca.

"-Serios acum, Alexander trebuie sa o lase mai moale. Pana la urma, nu cred ca Amanda il va lasa singur." Imi dau ochii peste cap cand zic asta. El doar rade si se uita adorabil la mine.

Il privesc inapoi.

"-Ce vrei, James?" Ii spun sacaita. 

"-Nimic." Raspunde, dar continua sa ma priveasca.

"-James, zi odata, ce-i?" Exasperata, l-am mai intrebat o data. 

Da din cap si doar chicoteste.

"-Doar... esti asa draguta cand te enervezi." Sinceritatea curgea de pe fiecare cuvant al lui, dar imediat cum si-a dat seama de ce-a spus, si-a reglat glasul.

"-Adica, cred ca ar trebui sa ne int-"

"-Mersi." Il intrerup, iar el isi intoarce privirea. "Oh, James-perfectul s-a rusinat?" Spun pe tonul meu de 'am-sa-te-tachinez-pana-nu-ma-mai-suporti'. "Vrei sa ne intoarcem? deja te dai batut asa usor?" Ma apropii de el cat timp spun asta, dar el doar rade si ia o gura din sampanie.

 Am inceput sa vorbim despre lucruri inutile, dar se facuse asa frig afara, iar eu eram doar in rochie. James cred ca a observat asta pentru ca in urmatoarea secunda si-a dat jos paltonul si l-a asezat pe umerii mei. Am vrut sa protestez, dar cand am simtit caldura pe care o oferea piesa de imbracaminte, involuntar am tras-o mai aproape de corpul meu.

"-Acum chiar ar trebui sa ne intoarcem. E frig afara." Ma priveste ingrijorat, iar eu ii arunc o privire de hai-nu-mai-spune-Sherlock, nu mi-am dat seama, dar doar am aprobat. Cand s-a indreptat spre usa, l-am prins de mana, oprindu-l.

"-Nu vreau sa mergem in multime. Vino dupa mine. Stiu eu un loc linistit." Il indrum spre usa din spate, care duce spre bucatarie. Se uita confuz la mine cand caut prin micile dulapioare, iar eu a uit la el, in timp ce scoteam o sticla de vin rosu. 

"-Ce? Am nevoie de o bautura." Ma intorc si ma asez pe blat. Muzica se auzea foarte vag si era chiar liniste aici. A scos doua pahare din alt dulapior si s-a asezat langa mine. Le-a umplut cu lichidul rosu si le-am ridicat amandoi in semn de sarbatorirea unui eveniment.

"-Pentru prietenia noastra inexistenta." Spuse el.

"-Pentru prietenia noastra inexistenta." Aprob si amandoi gustam din vin. 

✓ Pact cu diavolulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum