Capitolul 18

240 31 5
                                    

N/a: Nu mă omorâți după capitolul ăsta. Vă iubesc! <3

Din perspectiva lui Mikaela

De ce... de ce... atât îmi vine în minte în momentul ăsta. Doar o singură întrebare care îmi tot bântuia gândurile și mă făcea să înebunesc. O durere mi-a străpuns pieptul și am căzut în genunchi pe pământul rece și umed. Picăturile de ploaie îmi răceau pielea, curățându-mă într-un fel de petele de pământ vizibile pe rochia mea. Îmi ridic mâinile și îmi privesc propriile palme pline de sânge, al meu și al familiei mele.

Am pierdut, am pierdut totul și nu am putut face nimic pentru a împiedica asta.

Mi-am întors privirea în spate, uitându-mă la castelul în care mi-am petrecut toată viața, în care am trăit toate momentele frumoase.

Îmi simțeam ochii purtând un foc nemaipomenit din cauza furiei pe care o simțeam în suflet și, cu lacrimile curgând neîncetat pe obrajii mei palizi, m-am ridicat și am fugit cât de repede am putut în pădure. Mâna mea stânga strângea arcul cu atât de multă putere încât credeam că se va rupe, iar cealaltă mână ținea breteaua tolbei cu săgeți de pe spatele meu. Ploaia îmi îngreuna alergatul și cu o singură privire în spate, am căzut. De data asta nu am mai putut rezista, mi-am aruncat capul înapoi și am țipat din toți rănunchii, lăsând durerea pe care o simțeam în inimă să iasă și să se dizolve în aerul proaspăt. Mi-am pus palmele în pământ și mi-am strâns pumnii.

Te-ai schimbat, m-ai rănit, m-ai distrus, mi-ai luat tot ce aveam și nu îți era de ajuns. M-ai călcat în picioare, m-ai ars de vie cu vorbele tale și într-un final ai reușit.

Sper ca mândria ta să-ți aducă moartea.

Nu mai însemni nimic pentru mine.

Vei ajunge în iad pentru asta.

*Cu puțin timp în urmă*

Eram atât de fericită după întâlnirea cu James; am reușit să-l fac să se deschidă către mine și asta m-a bucurat foarte mult. Un zâmbet îmi era vizibil pe buze și tocmai ce mă îndreptam spre bucătărie să-i spun Olgăi că am nevoie de ciocolată. Și asta rapid.

"-Hey, Olga, mai ai cio-" încep să spun, dar observ o persoană pe podea. " Oh, nu. MAMĂ, TREZEȘTE-TE! MAMĂ!" Țip și fug spre ea, începând să o zgâlțâi. Fără succes. M-am uitat în jur, după orice ar putea să mă ajute în momentul ăsta, dar nu am găsit nimic. Înafară de un pocal, un pocal frumos de aur. Mama îl ținea strâns în mână, iar restul de lichid era împrăștiat pe jos, pătând puțin rochia albastră. "Otravă..." Șoptesc și mă ridic rapid, ieșind pe hol.

"-GĂRZI, AJUTAȚI-MĂ!" Strig. Nimeni nu-și face apariția. "GĂRZI?!" Încerc încă odată, dar fără răspuns. Dau din cap negativ și fug spre camera tatei. Pe drum spre destinație, mi-am dat seama că nu e nimeni în castel. "Ce naiba?" Șoptesc și îmi măresc pasul, ajungând în sfârșit față în față cu ușile mari maronii. Nici un gardian, nici o respirație, nimic. Dau buzna în cameră deodată. "TA-" Sunt întreruptă din nou de priveliștea terifiantă din fața mea. Pe podea zăcea tata, plin de sânge cu o rană imensă în stomac și cu ochii deschiși. Ochii care acum puțin timp arătau numai iubire și blândețe erau goi și fără emoție. Mort. Lacrimile și-au făcut loc în ochii mei, mai mult de furie, iar privirea mea a fulgerat persoana din fața mea. Sângele tatălui meu curgea lent pe sabia lui, iar ochii mei s-au mărit.

"-Ah, a murit atât repede, ce păcat..." Și-a țuguiat buzele puțin, refuzând să accepte faptul că eu eram în cameră. Și-a scos din buzunarul bluzei o batistă și a început să-și șteargă sabia de lichidul roșiatic. Apoi, parcă observând deodată, privirea lui a făcut contact cu a mea. Ochii lui purtau o ură extraordinară, dar ai mei emanau doar furie. 

Furie, pentru că am avut încredere în el până acum.

Furie, pentru că eu chiar am fost atât de proastă să cred că nu mă va trăda niciodată.

"-Oh, Mikaela, ce surpriză. Credeam că te-ai dus deja în camera ta. Știi că e trecut de ora ta de culcare, nu-i așa?" Spune într-o voce dezgustător de dulce, ca și când nimic nu s-ar fi întâmplat. 

"-Nenorocitule." Murmur, îndepărtându-mă de el și fugind spre ușă. Când am deschis-o, doi gardieni au apărut în fața mea, împingându-mâ înapoi în cameră.

"-Credeai că te voi lăsa să scapi așa de ușor? Nu, nu, draga mea Mikaela, tu vei rămâne aici." Se apropie de mine și se apleacă puțin, punându-și mâna sub bărbia mea. Mi-a întors capul în așa fel încât să-l privesc. Să-i privesc acel zâmbet bolnav. "Știi de cât timp plănuiesc asta? ah, dulce răzbunare." Șoptește și mă sărută scurt pe buze, iar eu rămân nemișcată.

"-De ce?" Abia reușesc să rostesc, frica începând să-mi curgă prin vene. Nu puteam să mă mișc, mă simțeam neputincioasă în fața lui.

"-Ahaha, de ce? de ce întrebi?" Râde nebunesc și își trece o mâna prin păr. "Pentru că era necesar ca Anglia să aibă în sfârșit un rege demn de tron. Și de asta, draga mea Mikaela, tu vei accepta să te căsătorești cu mine, ca eu să pot domni acest ținut." Spuse și îmi dă drumul, dar nu înainte să-și treacă degetele prin părul meu negru. Când a început să se îndepărteze de mine, m-am prefăcut că nu voi face nimic, apoi i-am dat un cot în stomac gardianului din stânga mea. Cât timp el s-a aplecat din cauza durerii, celălalt a încercat să îmi prindă brațul, dar m-am intors și i-am dat un picior unde nu răsare soarele, apoi am fugit din cameră. 

"-NU O LĂSAȚI SĂ SCAPE!" Îl aud țipând și atunci am început să fug și mai repede în camera mea. Respirând săcădat și greu, am luat tolba cu săgeți și arcul și am încuiat ușa, ieșind pe fereastră. Cu puținul noroc pe care-l aveam, am observat că eram aproape de ieșirea din curtea castelului. M-am ascuns după un tufiș, acoperindu-mi gura cu palma pentru a-mi calma respirația. Mi-am închis ochii și am încercat să mă concentrez pe mediul înconjurător. Vibrații. După aceste vibrații pe care le simțeam în pamant, am putut recunoaște faptul că gardienii încă erau după mine.

'-Probabil nici gardienii nu au fost vreodată de partea noastră dacă l-au ajutat pe el. Dar oricum, toată lumea spunea că tata nu era destul de bun pentru a fi rege. Prostie.' Gândesc și încep să număr oamenii care au trecut pe lângă tufiș. 

Cinci, poate șapte?

Oricum, mult mai mulți decât aș putea să înfrunt.

Când nu am mai simțit nici o prezența pe lângă mine, am ieșit din tufiș și m-am îndreptat spre porțile roșii, care duceau spre libertatea mea. Cu cea mai mare grijă, le-am deschis și am ieșit, ducându-mă direct spre pădurea de lângă castel.

"-O VĂD! NU MIȘCA!" Aud țipătul unei persoane și îmi îndrept privirea spre gardul înalt. Acolo, stând drept și parcă mândru, stătea un gardian. 

"-Thomas?" Șoptesc.

Își scoate arcul și o săgeata și se pregătește să tragă. Chiar înainte să o facă, o persoană apare în spatele lui și il plesnește peste umar, rezultând astfel ca săgeata să treacă fix pe lângă mine și să intre în pământ.

"-Idiotule, am spus că am nevoie de ea în viață. CE NU ÎNȚELEGI?" Țipă și abia atunci mi-am dat seama cine e. Mi-am scos o săgeata și am poziționat-o pe arc. Fără un al doilea gand, am tras și săgeata a străpuns umărul lui Thomas. 

L-am auzit țipând de durere și atunci doar am fugit. Am fugit, cu inima frântă și mintea plină de scenele ce s-au derulat în fața mea.

*În prezent*

Nu te voi ierta niciodată pentru asta, Alexander.


✓ Pact cu diavolulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum