Alleen in de pauze

558 6 6
                                    

weer sta ik alleen in de pauze. nouja alleen. ik sta bij mijn vrienden groepje.. sharon, kimberly, daniëlle, thomas, rick en bas. normaal staan we niet met zoveel maar nu de jongens erbij staan gaat het snel. maar toch voel ik me alleen. sharon knuffelt met thomas, kimberly kletst met rick en daniëlle hangt om de nek van bas. iedereen heeft iemand behalve ik. ik sta maar wat bij het groepje, zet muziek op en kijk vooral op mijn mobiel.

ik krijg bijna elke 5 seconden een bericht van ian. me ex. hij blijft me maar lastig vallen. ik wordt er gewoon gek van.ik krijg al weer een bericht. ohnee toch. niet weer ian. ik kijk en zie dat het een onbekend nummer is. ik besluit het open te maken. 'kijk eens achter je.' ik draai me om en een paar meter achter me staat ian. hij staat naast een vriend. godverdomme. hij blijft me lastig vallen nu zelfs met een ander nummer.

Ik draai me weer terug naar de groep maar ze zijn verdwenen. oh ze zijn waarschijnlijk naar kluis. zal ik erachter aanlopen? ik besluit te blijven staan. als ik ze volg heb ik er nog niks aan want hun zijn toch alleen maar met elkaar bezig. ik leun met mijn rug tegen de muur aan. ik begin te smsen met maaike. 'hoi.' ik schrik op. ik kijk opzij. Yannick staat naast me. 'oh hoi.' zeg ik lachend. ik heb het gevoel dat ik helemaal rood wordt. zo rood als een tomaat. of nog beter een brandweerwagen. 'wat sta je hier alleen.'

droom mijn droomWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu