smsjes van mijn lief

102 3 1
                                    

(Yanniek)

ik lach even om mijn moeder. daarna stuur ik cathleen nog een berichtje. "hahaha. ik zat net wat van jouw youtube filmpjes te kijken, komt mijn moeder binnen. ik moest van haar zeggen dat je heel goed kan zingen. je moet er echt iets mee doen." ik ga naar het zoek balkje van youtube en luister wat dubstep. ik zet het geluid lekker hard want me ma is toch wakker en me pa is werken. ik hoor mijn telefoon afgaan. ik hoop dat het cathleen is. "he lieverd kom je ook ontbijten. ik heb het al klaar staan op tafel." me moeder dus. ik druk de muziek uit en loop naar beneden.

(cathleen)

'je vindt hem echt leuk he?' hoor ik sharon zeggen. 'uhuh maar hoezo.' antwoord ik. sharon lacht. 'het valt helemaal niet op hoor. je smst hem telkens en je moet direct glimlachen.' 'als jij de berichtjes krijgt die ik krijg zou je hetzelfde doen.'zeg ik. ik laat sharon de berichtjes lezen. 'nou ik zou zeggen doe! heb ik al vaker gezegd maar ja.' zegt ze als ze het heeft gelezen. 'doe wat?' vraag ik verbaasd. 'iets doen met het zingen. doe mee met het optreden op school! doen we samen mee.' 'ja das nou een goed idee.' 'ik heb soms wel goede ideeën.' zegt sharon trots 'heeeeel soms.' zeg ik sarcastisch. ik voel een stomp tegen mijn arm. ik schiet in de lach net als sharon.

(Yanniek)

ik heb mijn ontbijt op en plof neer op de bank. ik stuur cathleen nog een berichtje. "hallo miss piggy. ben je al uit bed? x je kermit de kikker." ik lach eventjes en druk dan op verzenden. ik krijg bericht terug. "hallo kermit (haha) ja ik ben al uit bed. nouja ik zit nu te kletsen met sharon op bed. xD." direct gaat ze weer ofline. wat moet ik nu zeggen? ik weet het niet. ach ik weet straks vast wel weer iets.

vanaf nu ga ik denk ik zo verder schrijven. lijkt jullie dat iets??? 1 persoon is minder interesant dus wissel ik het nu af. sorry dit hoofdstuk is weer niet heel interessant maar ja dat heet inspiratie loos zijn. xjes calover

droom mijn droomWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu