Als ik thuis kom is het pas kwart over negen. 'Ben je nu al thuis cathie?' 'Ja.' 'Was het niet meer gezellig dan?' 'Jawel maar ze waren eerder gestopt omdat jelte er met zijn hoofd niet bij was.' 'Oh okey.' Zegt mijn moeder droog. 'nou ik ga weer naar boven.' 'uh wat zijn we toch weer gezellig.'zeurt mijn vader. 'ja ik zie het verschil niet tussen hier zitten en verplicht een saai programma kijken en ondertussen met me mobiel bezig zijn of boven bezig zijn met me mobiel. ooh wacht toch wel. boven kan ik me muziek hard aanzetten of een programma kijken dat ik wel leuk vindt.' zeg ik terug en ik loop door naar boven. ik pak mijn laptop erbij en zet hem aan. de wifi op mijn mobiel is meestal nogal langzaam dus ik kijk of hij het al doet. zo te zien nog niet. ooh het kan ook handig zijn om de wifi aan te zetten. zodra mijn telefoon verbonden is met de wifi krijg ik tientallen berichtjes binnen. ik kijk van wie de andere berichten zijn. ze zijn allemaal van mijn vriendengroep. ik lees het vlug door en het grootste deel gaat over school en ze maken grappen dat ik niet reageer omdat ik met yanniek bezig ben. haha als ze eens wisten. mijn laptop is opgestart en ik ga naar mijn blog. hierop schrijf ik alles wat er in mijn leven gebeurt. de eerste regel begint al goed. "aaaaah blijheid hiero!!! ik heb een vriendje!!! en jullie raden nooit wie het is. ja yanniek. onverwacht he. vooral als je hoort hoe het kwam. hij kuste me opeens uit het niks. we wouden ian (mijn irritante ex) laten zien dat ik hem niet meer hoef ik dacht dat ie gewoon naar ian toe zou lopen om het te zeggen maar nee hij kuste me recht in het gezicht van ian. en toen waren we vriend en vriendin. aaah!!!!!!! heel blij dus. net even met hem in het park. was wel gezellig. haha. maar ik ga weer. dit was mijn dag adiosos amigosos." het is ondertussen tien uur.
heyy, weer een nieuw stukje!! sorry er gebeurt niet echt veel in dit stukje maar dat komt omdat ik een nieuw stukje erop wou zetten maar geen inspiratie had. :( maar goed niet alles kan spannend zijn. zo is het leven in het echt ook niet. xxx calover
JE LEEST
droom mijn droom
Romanscathleen is al jaren verliefd op yanniek. maar tussendoor heeft ze nog met ian gehad terwijl ze helemaal niet met hem wou... tja een rare fase... en nu wordt ze nogsteeds door hem lastig gevallen. op een dag staat yanniek opeens naast haar en wil ha...