De kus

205 6 1
                                    

'wat sta je hier alleen.' 'ja, me vrienden stonden hier net maar die zijn naar hun kluis.' 'en dan blijf jij hier alleen staan.' 'jup, veel heb ik er niet aan om ze te volgen. het zijn drie verliefde stelletjes dus ja als je dan loner bent is dat niet echt gezellig.' 'tja. hé wie is die gast die de hele tijd naar ons kijkt.' 'oh dat is ian. m'n ex. hij is echt hoogst vervelend. hij blijft me lastig vallen. hij vindt me waarschijnlijk nog leuk. maar ik hem totaal niet meer.' 'ooh oke. is er misschien iets wat ik zou kunnen doen om hem te laten ophouden.' 'ik denk het niet. als je het zegt zal hij direct denken dat je mijn vriendje bent. en ik weet niet of je dat wil. en of het nut heeft want ik denk niet dat het hem iets uitmaakt als je het zegt.' 'mmmh, mischien is er een andere oplossing.' 'huh? wat bedoel je?' 'ik bedoel dit.' Yanniek buigt voorover en kust me. oh my gosh. hij kust me. hier wacht ik al twee jaar op. en het is zoo hemels. als yanniek zijn lippen van de mijne haalt, kijkt hij opzij. ik volg zijn blik. haha zie ian kijken dan. helemaal verbaasd en bozig. 'dat was een goede oplossing. of niet?' 'een hele goede oplosing. maar waarom? wat maakt het je uit of ian mij lastig valt. en waarom kus je me dan.je had ook naar hem toe kunnen lopen.' 'je zei zelf dat het hem niks zou uitmaken. en hij zou me dan toch als je vriendje zien dus waarom dan niet zo.' 'nou, omdat nu de hele school het denkt.' 'ja, dus. dat maakt me echt niks uit.' antwoord yanniek ' als je me toch niet leuk vindt wil je toch niet dat ze denken dat we een stelletjes zijn.'zeg ik.'wacht.' zeg ik voor yanniek weer iets kan zeggen. 'je vindt mij leuk. anders zou je dit nooit gedaan hebben.'

droom mijn droomWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu