'Hé, schat. Wacht even!' Huh, yanniek was toch al weg. Ik draai me om. Shit het is Ian. 'Wat moet je nu weer, je snapt toch wel dat ik je niet meer moet.' 'Ik heb alleen een vraag. Wat was dat met die jongen?' 'Wat met welke jongen?' 'Die zoen.' 'Oooh hij. Das m'n vriendje.' 'Je vriendje? Sinds wanneer?' 'Sinds na de kus.' 'Huh dus je kreeg een kus voor het je vriendje was.' 'Jup.' 'Okey logisch. Mij wou je anders liever niet zoenen.' 'Ja maar op jou was ik ook niet verliefd.' 'Auch.' 'Ja sorry maar het is de waarheid.' 'Okey.' 'Maar ik ga. Ik hoop dat je accepteerde dat ik over je heen ben.doei.' Voor Ian nog iets kan zeggen loop ik weg. Ik hoor nog een doei op de achtergrond maar het boeit me niet. Ik heb een vriendje en me ex boeit me niks meer. Ik fiets naar huis. Als ik thuis ben ga ik direct door naar me kamer. Dit doe ik elke dag. Even terug trekken om na te denken over de dag. Ik begin bij het begin en sla geen enkel detail over. Als ik aankom bij de kus gil ik het uit. Niet van angst ofzo maar van blijdschap. IK HEB EEN VRIENDJE!!! Mijn moeder komt direct naar boven gestormd. 'Wat is er aan de hand. Ik hoorde je gillen.' 'Niks aan de hand mam. Ik was gewoon even blij.' 'Ow. Oke. Wil je me de volgende keer niet zo laten schrikken.' 'Ik zal het proberen.' Mijn moeder lacht.daarna loopt ze weer naar beneden. Ik ga op me bed liggen en droom weg. Ik herleef het hemelse moment met yanniek. Zijn zachte lippen, met die zoete smaak. Zijn stevige armen om me heen. De geur van zijn haar. Alles komt weer boven. Even heb ik het gevoel dat hij me weer kust. Hij schud me door elkaar. 'Cathleen, cathleen.' Ik schrik wakker.mijn moeder staat naast me. 'Cathleen we gaan eten.' 'Oke. Ik kom eraan.' Ik wrijf even door mijn ogen en kom overeind.
------
Dit is wat ik tot nu toe had geschreven. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik hoor graag of er tips zijn en natuurlijk of ik een vervolg moet maken. XXX calover
JE LEEST
droom mijn droom
Romancecathleen is al jaren verliefd op yanniek. maar tussendoor heeft ze nog met ian gehad terwijl ze helemaal niet met hem wou... tja een rare fase... en nu wordt ze nogsteeds door hem lastig gevallen. op een dag staat yanniek opeens naast haar en wil ha...