(Yanniek)
*blieb blieb blieb blieb* ik schrik wakker. aah gvd. ik ben vergeten me wekker uit te zetten. ik kijk en zie dat het pas half acht is. veels te vroeg. ik druk de wekker uit en ga weer liggen. ooh ja tuurlijk nu kan ik nog niet slapen ook. dan maar opstaan. ik pak mijn mobiel en zoek naar cath's favoriete nummer. daar staat die "cause everytime that you get unsdressed. i hear symphonies in my head. i wrote this song just looking at you. ohoh and the drums they swing low. and the trumpets they go." ik vind het nummer eigenlijk ook helemaal geweldig. als het is afgelopen zet ik nog wat andere nummers aan. plots bedenk ik me iets. ik ga opzoek naar het acount catsongs en zoek naar de nummers die op het acount staan. zodra ik er een start zie ik cathleen. wow ze kan echt mooi zingen. ik luister alle nummers achter elkaar en wel 10 keer. 'wie is dat?' ik draai me om en zie mijn moeder staan. 'ooh iemand uit mijn klas.' 'ze kan goed zingen zeg dat maar tegen je vriendinnetje.' 'hoe weet jij dat het mijn vriendin is.' 'ooh alleen maar dat je me niet hoorde binnenkomen de manier waarop je naar haar keek en omdat er hier cat staat en dat lijkt op cath waarvan je een berichtje binnenkrijgt met een hartje erachter.' zegt ze lachend. ik kijk haar verbaasd aan. 'op je mobiel. berichtje van cath.' zegt ze langzaam. ik kijk op mijn mobiel. oh ik krijg echt een berichtje van cath. snel kijk ik. ""haha dat verklaart waarom je al om 8 uur wakker bent. ik werd net wakker gemaakt door shar. xD het maakt niks uit dat je boos werd. zou ik ook worden als jij mijn beste vriendin zou zoenen. nou lijkt mijn bestie niet zo op mij als willem op jou lijkt. xD" ik moet lachen. 'nou ik ga maar weer. dan kun jij lekker tortelduifje spelen.' zegt mijn moeder lachend als ze de kamer uit loopt.
oke de moeder van yanniek weet het nu dus. trouwens trumpets is echt een super leuk nummer. het staat hiernaast dus je kunt hem even luisteren. xxx calover
JE LEEST
droom mijn droom
Romancecathleen is al jaren verliefd op yanniek. maar tussendoor heeft ze nog met ian gehad terwijl ze helemaal niet met hem wou... tja een rare fase... en nu wordt ze nogsteeds door hem lastig gevallen. op een dag staat yanniek opeens naast haar en wil ha...