het feest

93 2 0
                                    

als we aankomen bij de school kunnen we de muziek al horen. 'woehoe zin in.' zegt daniëlle. we lopen naar de ingang en blijven daar wachten. de rest van de meiden heeft afgesproken met hun vriendjes want ja dat doe je nou eenmaal als je een vriendje hebt dan ga je samen naar het schoolfeest. als alle vriendjes er ook zijn lopen we naar binnen. we hangen onze jassen op aan de kapstok. de jongens geven hun vriendinnen een compliment hoe goed ze eruit zien. ik staar wel weer naar de grond. ik zie nog net dat sharon haar vriendje een stomp geeft. 'jij ziet er ook goed uit hoor cath.' 'dankje.' zeg ik. toch zou het leuker klinken als yanniek dat zou zeggen. we lopen de aula in. overal hangen witte ballonen met zwarte slingers. we leveren onze kaartjes in en krijgen de meest geweldige stempel ooit op onze handen. daarna krijgen we van jochem, de concierge, 2 consumptie muntjes. ik had er van het vorige feest ook nog 2 dus ik heb er nu 4. dat komt goed uit kan ik extra veel vreten. 'zullen we direct gaan dansen?' vraagt kimberley. 'ja is goed.' zegt sharon. we lopen naar de dansvloer en beginnen te dansen. nummers lang dansen we en lachen we om de geweldige dans kunsten van bas en thomas. 'moet ik voor jou ook wat drinken halen?' vraagt rick plots. 'ja is goed. hier heb je een muntje.' ik geef hem een muntje en hij loopt weg. na 5 minuten komt hij terug met drie bekertjes cola. een voor hem een voor sharon en een voor mij. mijn bekertje is bijna direct leeg zo'n dorst heb ik. 'dit is leuk zeg!!' schreeuwt daniëlle over de muziek heen. 'ja echt wel!!!' schreeuw ik terug. sharon staat vermoeid naast me . 'kunnen we even gaan zitten jongens?!?!' vraagt ze. ik knik net als de rest en we lopen naar de tafels aan de zeikanten en gaan er boven op zitten. de jongens halen nog een rondje drinken voor ons allemaal. Net als de jongens terug komen begint er een schuifel nummer. Kimberley en Daniëlle lopen direct met hun vriendjes naar de dansvloer. Sharon kijkt mij vragend aan. 'Ga nou maar mens. Ik wacht hier wel.' Nu loopt ook Sharon met haar vriendje naar de dansvloer. Ik blijf zitten en voel alweer tranen opkomen. Plots voel ik een hand op mijn schouders. 'Ga weg!' Zeg ik nors. 'Waarom zou ik. Ik zou graag met je willen dansen.' Ik draai me om.

Oké... Weer een cliffhangers. Morgen het vervolg want ga nu eerst wie is de mol kijken. Dus XXX calover

droom mijn droomWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu