mijn moeder roept dat ik moet gaan slapen. ik sluit mijn laptop af en trek mijn pyjama aan. ik loop naar de badkamer en poets mijn tanden. daarna doe ik mijn geweldige nacht elastiekje in. ik loop terug naar mijn kamer en laat me op mijn bed vallen. direct kom ik weer overeind om mijn mobiel te pakken. ik zet zachtjes wat muziek aan. there's nothing like us. nothing like you and me. together trough the storm. there's nothing like us. nothing like you and me together. het is officieel een nummer van justin bieber maar hij is gecoverd door daniel j en nu is het veel beter. ik leg mijn telefoon naast me neer. een ga liggen. net voordat ik in slaap val krijg ik een berichtje binnen. "hey prinses, hoe gaat het? ik vond het jammer dat we al zo snel afscheid moesten nemen. maar morgen zie ik je gelukkig weer." "hii prins op de paarse olifant (dat is iets van mijn vriendinnen en ik) , ik vond het ook heel jammer. ik had nog veel langer met jou daar kunnen zitten. nog wel uren met jou zou ik eeuwig kunnen blijven zitten. misschien morgen?? we kunnen samen leren. dan kunnen we elkaar 'helpen.' (hihi, weer iets tussen mij en me vriendinnen, kom je nog wel achter.) maar nu moet ik helaas gaan. me pa wordt gek als ie ziet dat ik na tien uur nog op mijn telefoon zit. xxx cathie." "slaap lekker mijn kleine biggie. xD." krijg ik terug. ik moet lachen. de meest geweldige bijnaam ooit. biggie. geweldig. morgen zie ik hem gelukkig weer. de muziek is uitgegaan dus zet ik hem weer aan. you're my angel you're my sky. you're my hero you're my pride. dit is mijn eigen geschreven nummer. het is maar een klein deel maar het is ook nog niet af. daarna gaat het weer over naar de andere liedjes. ik lig niet lang wakker voor ik het door heb lig ik al weer in droomland.
hey hey, sorry dit is niet zo'n heel lang stukje maar dat komt omdat ik nogsteeds weinig inspiratie heb.
JE LEEST
droom mijn droom
Romansacathleen is al jaren verliefd op yanniek. maar tussendoor heeft ze nog met ian gehad terwijl ze helemaal niet met hem wou... tja een rare fase... en nu wordt ze nogsteeds door hem lastig gevallen. op een dag staat yanniek opeens naast haar en wil ha...