(Cathleem)
Langzaam wordt ik wakker. 'He slaapkop.' Hoor ik achter me. Ik draai me om. Achter me zie ik yanniek. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd. 'Ben je ook eindelijk wakker.' Zegt hij lachend. 'Eh ja... Hoe laat is het dan?' Zeg ik slaperig. 'Half elf.' 'In de avond?' Ik ben nogsteeds half in droomland. 'Nee. In de ochtend sukkeltje.' Zegt yanniek lachend. 'Oh oké...wacht wat.' 'Het is elf uur in de ochtend. Je hebt hier geslapen want je viel inslaap tijdens de film.' 'Ooh. Maar me ouders dan? Zijn die niet ongerust?' 'Mijn moeder heeft ze vast wel gebeld. Anders had ze ons wel wakker gemaakt.' Zegt hij rustig. 'Ooh ja.' Yanniek probeert overeind te komen maar ik hou hem tegen. 'We kunnen toch nog wel even blijven liggen. We hebben geen plichten vandaag. Morgen pas weer.' Zeg ik zacht hopend dat hij nog even blijft liggen. En ja ik heb geluk. yanniek gaat goed liggen en trekt mij tegen zich aan. Daarna drukt hij nog een kus op mijn voorhoofd. Ik sluit nog heel even mijn ogen maar wordt direct door elkaar geschud. 'Je hebt alwel genoeg geslapen. Anders kun je vanavond niet slapen.' Zegt yanniek. 'Je lijkt me ma wel.' Zeg ik lachend. 'ik hoop het niet. ik ben toch echt een man en ook niet zo oud. anders zou ik een beetje pedo zijn.' zegt hij lachend. ik lach. 'en dan zou ik dit niet zomaar doen.' ik druk mijn lippen op die van hem.
(Yanniek)
ik voel haar lippen op die van mij. langzaam trek ik haar boven op me. ze is helemaal niet zo zwaar. ik verschuif mijn hand iets naar beneden. ze lijkt het niet te merken. langzaam verschuif ik mijn hand weer iets naar boven maar dit keer onder haar shirt. ze schrikt en trekt zich los. ik kijk haar verbaasd aan. 'wat is er? ga ik te snel?' ik zie dat ze knikt. ze lijkt zich nogal te schamen. ik ga ook rechtop zitten en sla een arm om haar heen. 'nou, goed om te weten. ik zal t niet doen tot jij er aan toe bent.' zeg ik zo lief mogelijk. ik trek haar tegen me aan. zo blijven we minuten lang zitten. dan draait cathleen zich bij. ze kijkt me lief aan. ik zie een lichtje in haar blauwe ogen. die hemels blauwe ogen. wat zou ze denken? voor ik het door heb liggen haar lippen weer op de mijne. dat is dus wat er door haar hoofd ging. langzaam laat ik me achterover zakken en daar liggen we dan. wij tweetjes nee dat kan nooit meer stuk.
heyyy dit was het dan. nu ben ik echt aan het eind van mijn verhaal. maar niet getreurd ik ben alweer bezig met een nieuw verhaal en ik zal zometeen het eerste hoofdstuk erop zetten. bedankt voor al die reads ik zit op 900 echt super bedankt. xxx calover.
JE LEEST
droom mijn droom
Romancecathleen is al jaren verliefd op yanniek. maar tussendoor heeft ze nog met ian gehad terwijl ze helemaal niet met hem wou... tja een rare fase... en nu wordt ze nogsteeds door hem lastig gevallen. op een dag staat yanniek opeens naast haar en wil ha...