in het park

80 3 1
                                    

(cathleen)

samen met sharon zit ik in het park. we hebben afgesproken met kim en daniëlle. we zitten al even te wachten als ik me bedenk dat we wel naar het spinnenweb kunnen gaan. dus staan ik en shirt op en lopen naar het spinnenweb. (het spinnenweb is een soort klimding geheel gemaakt van touwen en dan tussen twee palen) ik stuur kim en daniëlle een bericht dat we daarheen gaan. als we daar aan komen gaan we midden op het spinnenweb zitten. sharon is helemaal hyper en pakt het touw vast wat erboven hangt en begint op en neer te springen. ik vlieg bijna van dat ding af. 'shar kun je ff stoppen.' sharon stopt even met springen. ik kom overeind en pak ook het touw vast. ik begin te springen en sharon begint direct mee te springen.

(Yanniek)

hé een berichtje van cathleen. "hey kim en daniëlle, ik en sharon zitten op het spinnenweb. we zien jullie zo." ik moet lachen. hoe slim ze stuurt mij het bericht ook. zal ik haar gaan verrassen? ja ik wil haar te graag zien. ik trek mijn schoenen aan en pak mijn jas. ik haal mijn fiets uit de schuur en daar ga ik dan.

(cathleen)

'kijk daar zijn kimberley en daniëlle al.'zegt sharon. ik kijk opzij en zie dat kimberley en daniëlle hun fiets nast die van ons zetten. ze klimmen omhoog en gaan naast ons zitten. direct beginnen we te kletsen en te lachen. we doen een paar wedstrijdjes om omhoog te klimmen en weer omlaag. en ondertussen lachen we ons dood. beter kan het niet. het is ook altijd zo mega gezellig met de meiden. na 5 minuten kijkt daniëlle verbaasd opzij en daarna weer terug naar ons. 'hé, wie komt daar nou weer aan?' vraagt ze ons.

ooeeh cliffhanger. ik kan waarschijnlijk morgen pas weer posten want heb zo verjaardag van mijn buurmeisje. xxx calover

droom mijn droomWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu