dronken hoofd

78 3 0
                                    

(Yanniek)

oke nu nog het halve park door en Dan ben ik er. Helaas is het een best groot park. Ik voel in mijn jaszak. Er zit nog 3 euro in. Misschien kan ik die ene knuffelbeer kopen. Die vindt cathleen vast lief. Ik sla af en fiets naar het pleintje in de buurt. Ik ga naar de speelgoed zaak want daar had ik hem gezien toen ik voor Me neefje een kado moest halen. Ik loop direct naar de plek waar de teddybeer staat en pak de mooiste. Het is een grijs beertje dat een hartje vast heeft waarop staat hugs and kisses. Ik loop naar de kassa en reken af. Ze vragen nog of het een kadootje is maar ik zeg nee. Het hoeft niet ingepakt te worden. Daarna stap ik weer op de fiets en fiets richting het spinnenweb.

(cathleen)

Ik kijk opzij en zie wat daniëlle bedoelt. In de verte komt ian aanlopen. Nouja lopen strompelen. Volgens mij is die een beetje dronken. Stiekem moet ik wel lachen als ik bedenk dat ie waarschijnlijk helemaal alleen in die bar zat. Shit hij ziet ons. Hij komt naar ons toelopen. Nee!!! Ik kijk de meiden aan. Een dronken ex die je komt lastig vallen. Hij is gewoonlijk al irri laat staan als ie dronken is. 'he schatje krijg ik een kus van je.' zegt ie zodra hij voor het spinnenweb staat. 'nee godverdomme ga weg.' ik word boos. Ik kijk kimberley samen ze knikt. Uit haar jas zak pakt ze haar telefoon. Waarschijnlijk stuurt ze een sms naar haar vader. Ian probeert op het spinnenweb te klimmen maar hij valt er telkens weer vanaf. Ergens diep van binnen moet ik lachen. Maar daar ben ik te boos voor. In de verte zie ik een schim aankomen. Als de schim dichterbij komt zie ik wie het is. 'Yanniek!' roep ik naar hem. Ik zie hem kijken en hij begint nog sneller te fietsen. Zodra hij er is gooit hij zijn fiets aan de kant en trekt ian naar achter. Ian kijkt hem verbaasd aan. 'he daar hebben we hem weer. Die gast die je telkens zoent schatje. Moet ik hem leren dat niet te doen?' zegt ian. Ik zie dat yanniek boos wordt. 'nu is het afgelopen. Ian ze wil niet met je. Ze wou nooit iets met je. Toen niet nu niet nooit niet leer dat eens!' schreeuw yanniek boos. Plots zie ik de vuist van ian naar het gezicht van yanniek gaan. 'nee!!!' schreeuw ik uit.

droom mijn droomWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu