*piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep piep*
langzaam kom ik overeind en druk mijn wekker uit. daarna ga ik weer liggen. ik heb nog helemaal geen zin om op te staan. ik val snel weer in slaap. na een half uur gaat de wekker op mijn telefoon af. ik druk hem uit en zie dat ik 1 bericht heb. zowaar de vrienden groep heeft me niet volgespamt. ik lees het berichtje. "goedemorgen prinses. heb je lekker geslapen?" direct moet ik glimlachen. ik kom overeind en loop naar mijn kast. ik pak mijn donkere spijkerbroek en een simpel zwart lange mauwen shirt mer daaroverheen een roze t-shirt met de tekst "live your life so you can love it." het is een shirt dat sharon voor me heeft gemaakt. daarna loop ik naar beneden. ik pak en bak yoghurt en gooi er een paar scheppen muesli in. als ik klaar ben met eten heb ik nog 5 minuten voor ik weg moet. ik trek mijn grijze laarsjes vast aan en pak mijn jas van kapstok. plots krijg ik een bericht binnen. "hey tomaatje, hoelaat ben jij op school. ik kan je geen minuut langer missen." "ik ben rond 8 uur op school. ik zie je dan want ik moet nu gaan." ik pak mijn tas en trek mijn jas aan. snel stap ik op de fiets. ik ben sneller op school dan verwacht. het is pas 5 voor 8. ik loop naar mijn kluis en prop mijn jas erin. daarna pak ik de boeken die ik voor de eerste drie uur nodig heb. ik weet dat yanniek zijn kluisje recht tegenover de mijne heeft. dus ik draai me om. he hij is er al. ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel. als hij zich omdraait geef ik hem een kus. 'cathleen. wat doe jij nou weer.' hoor ik hem zeggen. ik kijk en zie dat het niet yanniek is maar willem. 'ehh... ik dacht dat je yanniek was. jullie lijken teveel op elkaar. en aangezien je bij zijn kluisje staat.' zeg ik schaamend 'oh... haha... ja zijn kluis zit hier inderdaad ook net als die van mij.' willem lacht. 'oh haha. nou handig om te weten voortaan. ik zal voortaan beter uitkijken dat jij het niet bent.' 'lijkt me een goed idee.' 'maar laten we yanniek dit maar niet vertellen of wel?' "doe maar wel. hij zal het vast niet erg vinden. we lijken nou eenmaal erg op elkaar.' net op dat moment komt yanniek aangelopen. 'hey bro.' zegt hij vrolijk. hij geeft willem een boks. ik sta er maar wat bij en staar naar de grond. 'he schat.' hij geeft me een knuffel. 'wat is er?' vraagt hij als ik naar beneden blijf kijken. 'ik heb net echt de domste fout in mijn hele leven gemaakt.' zeg ik zacht.
ooeeeeeh cliffhanger. dit is weer een wat langer stuk want ik heb eindelijk weer inspiratie. hoe denken jullie dat yanniek gaat reageren als cathleen verteld wat ze heeft gedaan. aan de persoon die het goed raad draag ik het volgende hoofdstuk. dus raadze. x calover
JE LEEST
droom mijn droom
Romancecathleen is al jaren verliefd op yanniek. maar tussendoor heeft ze nog met ian gehad terwijl ze helemaal niet met hem wou... tja een rare fase... en nu wordt ze nogsteeds door hem lastig gevallen. op een dag staat yanniek opeens naast haar en wil ha...