Het ontmoeten van mijn vrienden

168 3 1
                                    

je vindt mij leuk. anders zou je dit nooit gedaan hebben.' 'ik wist wel dat je zo slim was om het door te hebben.' 'yay.' 'waarom zo blij?' 'je vindt mij ook leuk. tuurlijk ben ik blij.' 'ik vindt je niet leuk.' 'huh?' 'ik vindt je geweldig, mooi, slim, aardig, grappig, en leuk.'zegt yanniek overdreven. ik lach. 'dubbel yay.' ook yanniek lacht nu. 'maar hebben we nu iets?' vraagt yanniek. 'als jij het goed vindt. ik zou het heel graag willen.' 'oke, nou ik denk dat we dus iets hebben.' ik geef yanniek een knuffel en hij knuffelt me stevig terug. daarna kijk ik diep in zijn helderblauwe ogen. voor de tweede keer deze pauze krijg ik van hem een kus. het is een lange maar zachte kus. 'kijk uit dat je elkaar niet opeet.' ik maak me los van yanniek en kijk opzij. 'oh, hoi sharon.' 'volgensmij hebben we een vierde stelletje.'zegt kimberly. 'ja dat denk ik ook.'zegt danielle. ik lach. ik kijk opzij naar yanniek en hij knikt. 'jullie hebben helemaal gelijk. misschien is het maar goed ook.' 'hoezo?' vraagt sharon. 'nu sta ik hier niet zo loner als jullie allemaal met elkaar bezig zijn.' 'ja dat is inderdaad wel handig.' beseft kimberly. 'maar stel je ons nog voor?' vraagt daniëlle. 'ooh ja. nou dit is yanniek en yanniek dit zijn kimberly.' ik wijs naar kimberly. 'sharon.' ik kijk richting sharon. 'en demi.' en ik kijk naar demi. 'en hun boys. rick, thomas en bas.' 'hoi.' zegt yanniek verlegen. ik lach zacht. 'zo verlegen heb ik je nog nooit gezien.' fluister ik hem toe. 'ze zijn echt niet eng hoor. een beetje gestoord misschien maar dat ben ik ook.' zeg ik met een glimlach.nu schiet yanniek in de lach. 'oke, ik zal eraan denken als je weer eens als jezelf doet.' nu moeten we allemaal lachen.' sharon stikt bijna in haar gelach en daardoor schieten wij alleen maar harder in de lach. als we bijna zijn uitgelachen gaat de bel. ik geef de meiden een knuffel en hun geven hem weer door aan hun boys. daarna lopen we allemaal naar ons lokaal.

droom mijn droomWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu