PYTANIE

2.3K 88 19
                                    

Wiem, że czekacie na rozdział, ale ja właśnie przychodzę w tej sprawie 😂
Miałam to napisać pod rozdziałem i zwiastunem, jednak zapomniałam :') Jak dojdzie mi 300 obserwujących, to utworzę jakąś książkę na ogłoszenia, bo inaczej się chyba nie da... Ale do rzeczy...
Chciałam zapytać, czy jest coś takiego w moim Dżoksie, czego do końca nie rozumiecie? Może coś mało precyzyjnie napisałam lub ogólnie jest coś, co do tej pory jest dla Was niezrozumiałe?
Proszę o pisanie w komentarzach, to jutro (a właściwie już dzisiaj .-.) przysiądę i to ostatecznie wyjaśnię. Chciałabym w przyszłym rozdziale zamknąć wszystko to, co już wiemy, by przejść do czegoś nowego. Oczywiście, nie mówię, że teraz zacznę opisywać zupełnie nową rzeczywistość. 😂 Po prostu zdaję sobie sprawę z tego, że w każdym rozdziale będą się pojawiać kolejne fakty, więc sądzę, że co jakiś czas będę wymuszała na Ronnie robienie rachunku sumienia i zbiorę wszystko do kupy, że tak to ujmę, by nikt nie miał wątpliwości co do różnych spraw.
Dlatego...
Jeśli jest coś, co Was nurtuje, nie wyjaśniłam czegoś zbyt dokładnie, jesteście czegoś ciekawi etc., to proszę, abyście napisali mi to w komentarzu pod tym wpisem (ponieważ rozdziałem tego nie nazwę XD), a ja obiecuję, że postaram się to wyjaśnić. Nie trzeba się wstydzić. 🙊 Każdy ma prawo czegoś czasem nie załapać. Jesteśmy tylko ludźmi. Ewentualnie możecie mi to napisać na priv. Nikogo nie ocenię 🙈
Naprawdę chcę Wam pójść na rękę, byśmy się we wszystkim zrozumieli i nie było potem żadnych problemów czy jakichś nieporozumień.
Dlatego, pisząc po raz trzeci - jeśli jest coś niejasne, nie wyczerpałam tematu, który wydawał się Wam ciekawy lub/i istotny, jakaś kwestia, np. z przeszłości Ronnie, Was interesuje, to także mogę o tym teraz wspomnieć.
Nie krępujcie się i śmiało piszcie, co mam objaśnić, co Wam leży na sercu czy wątrobie. 😀🙉

JOKER || JB [stara/pierwotna wersja] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz