Dziękuję ❤

1.9K 142 52
                                    

Wspomniałam pod ostatnim rozdziałem, że mam pewną informację do przekazania. Mianowicie...
Tak się złożyło, że dzisiaj ok. 3 w nocy wybiło mi równo 20 lat i... Zaraz po stwierdzeniu faktu, że czuję się staro i mam już bóle w krzyżu (zapewne przez niewygodne krzesła na uczelni 😂), postanowiłam zrobić sobie takie... podsumowanie moich "osiągnięć". Poza zdaniem wszystkich szkół i matury, dostaniem się na studia, wyciągnięciem ważnych wniosków z moich związków i jeszcze paroma innymi sprawami, to zaliczam też do nich właśnie Jokera. Jakkolwiek mogłoby się to wydawać niektórym irracjonalne  (tak, mamo, myślę o Tobie).
Jako, że w pisanie wkładam wiele serca, czasu, emocji i siebie, to uważam, że głupotą byłoby nie zaliczenie tego do rzeczy dla mnie ważnych i istotnych w moim życiu. Nawet, jeśli Joker (lub też inna książka napisana przeze mnie) miałby nigdy nie wyjść w wersji papierowej i nie osiągnąć uznania dalej niż na wattpadzie/blogspocie.
Dlatego bardzo dziękuję Wam wszystkim, że tutaj jesteście i cierpliwie czekacie na każdy rozdział. Bez Was pewnie nie miałabym takiej motywacji, by zacząć cokolwiek pisać. Dziękuję za każdą gwiazdkę, każdy komentarz (swoją drogą, uwielbiam je czytać 😀), to naprawdę wiele dla mnie znaczy. Mam nadzieję, że przy czytaniu bawicie się równie dobrze, jak ja przy pisaniu tego wszystkiego.
I... I chciałam coś jeszcze napisać, ale łzy mi stają w oczach, a głupio się tak wzruszyć w autobusie, więc... Um...
Dziękuję. Wam wszystkim. Bardzo dziękuję. ❤

JOKER || JB [stara/pierwotna wersja] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz