Dankwoord

171 10 14
                                    

Omdat ieder boek een dankwoord heeft en dit mijn eerste "boek" is, presenteeer ik u hierbij een dankwoord:

( Veronique_x ) Veronique: Bedankt voor het organiseren van deze wedstrijd, al verliep hij niet snel. Helaas hadden de meeste van ons her druk met school en ja, school verpest veel.

( -An0uk- ) Anouk: Bedankt voor het maken van deze en die andere negen covers en het feit dat je dacht dat ze niet mooi waren. Nou, ze waren wel mooi hoor! ;) Oh ja, en bedankt dat ik alle shit die in mijn hoofd opkomt bij jou kan droppen, zels al gaat het over onthoofde broers. Damn dat komt raar over. Néé, ik heb geen broer en néé ik heb geen moordplannen.

Luca-THG BeautifulPhrases M44RTJ3 SamXturnen lovemaaike17 : Bedankt voor het feit dat ik jullie karakters mocht gebruiken en ik hoop dat jullie (als jullie het boek gelezen hebben) genoten hebben hiervan, en misschien hoe ik jullie karakters gebruik heb.

Aan alle lezers: Bedankt dat jullie de moeite hebben genomen dit boek te lezen.

Nou, dit was het dankwoord. Hierbij sluit ik dit boek af. Wees niet bang om een kijkje te nemen in een van mijn andere boeken (al kan ik met alle zekerheid zeggen dat je behoorlijk bang kunt zijn over het feit of ik wel geestelijk gezond ben als je 'Het Duizenddingenboek leest). Momenteel staan al mijn boeken alleen op On Hold. Oeps...

- Nina Sneijers

The Hungergames -  SkyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu