-
Hoseol pov;
Haih malunye tak pasal-ii kene berdiri dekat luar . malunyaaa ! dah lah si park jimin tu pandang aku je pulak tu . ni semua sebab mochi tulah . tak guna betul .
Ting~~ting~~
Eh,bunyi ape tu..oh lupa tadi aku pegang henpon mase nak keluar.
Mochijimin : awk ok?
Seol.jm : sebab kau lah aku kene berdiri dekat luar kelas tau.
Mochijimin : ouh,yeke mian.
Seol.jm : kau lah ni sebab kau lah aku malu depan crush aku.
Mochijimin : crush?siapa?
Seol.jm : alah kalau aku cakap pun bukan kau taukan.
Mochijimin : cakap jelah mane tau saya tau .😏
" Hoseol , awak buat ape tu ? dah kene berdiri dekat luar pun masih main lagi " kata mrs.song.
Hesh,ni sbb mochi ni lagi.
" Mane ade mrs.so- "
" Jangan nk berdalih lagi , dah lah cepat masuk kan nanti kalau awk dekat luar takde beza pon " kata mrs.song.
" Nae mrs.song " kata aku.
Lepas aku cakap aku pun masuk lah balik . malunya , si jimin ni asyik pandang je.
End pov;
____" Ok class saya ade mesyuarat sekejap , tolong jangan buat bising " kata mrs.song lalu berjalan keluar.
" Eh , hoseol kau tak cakap pun kat aku kau tu adik jhope oppa wahh tak sangkaa " kata hae young .
" Jadi awak ni adik hoseok hyung lah " kata jimin.
'Di- dia cakap ngan aku'
" Haah , dh lame saya tak jumpa dia " kata hoseol.
" Kitaorang paham sebab hoseok hyung selalu cakap pasal adik dia " kata taehyung.
' Jimin main henpon je,taknk berbual ngan aku ke' kata hoseol dalam hati.
Ting~ting~~
Mochijimin : boleh saya nk tau nama awak?
Seol.jm : buat ape
Mochijimin : nanti senang nak pangil awk
Seol.jm : jung hoseol . kau?
Mochijimin : ouh,sedap nama..nama saya park jimin.
Seol.jm : tk yah nk tipu aku lah.jimin tu crush aku .bagitau name sebenarkau.
Mochijimin : saya cakap betul lh kalau awk tak percaya senang panggil saya mochi je..
Seol.jm : kau ni , ok lah aku panggil kau mochi . jap aku nk tanya kau macam mane kau dapat id aku.
Seol.jm : woi balaslah..
YOU ARE READING
mochijimin add you. yes/no Ape pelik punya name. siapa lah dia ni ?