32.

414 24 0
                                    

-------------------

Hoseok pov;

Aku perlahan-lahan meletakkan tangan hoseol ke tepi dan bergegas keluar dari bilik ni. Aku mengambil bagasi dan bergegas ke bawah,sampai bawah aku ternampak omma dan appa yang sedang menunggu di hujung pintu. Dan jin hyung dah ade kat luar sebab aku suruh dia amik aku.

" Omma appa hoseok pergi dulu ye " kata aku dan cuba tahan dari menangis.

" Hati-ii ye esok. Jaga pemakanan,jaga kesihatan ye. Jangan buat omma risau tau " kata ms.jung yang sudah menangis sambil pandang anaknya.

" Ye-ye om-omma hoseok akan jaga apa yang omma nak " kata aku lalu air mata aku pun jatuh.

" Hoseok-ah. " mr.jung memanggil aku.

" N-nae appa " kata aku takut dan sedih.

Aku tak rapat sangat dengan appa sebab dia mmg tak suka kerja ape yg aku buat sekrg. Tapi ni lah hasilnya. Aku seorg penyanyi terkenal .

" Appa mintak maaf sebab selama ni tak sokong kamu. Lepas melihat kamu yang berjaya macam ni buat appa bangga ade anak macam kamu. Hoseok hati-ii tau dekat sana. Dan sentiasa lah ingat omma appa dan hoseol yg sentiasa menyokong kamu dari jauh " kata mr.jung dan dia menangis.

" Appa tak perlu mintak maaf. Hoseok akan sentiase ingat kata-ii appa . Bye appa omma " kata aku segera keluar dari rumah dan menaiki van dan teruskan menangis di situ.

" Jangan lah nangis lagi hoseok " kata jin.

" Aku tak kuat lah jin. Aku dah cuba taknak nangis tapi aku tak boleh "

" Keadaan kau sekarang ni sama macam tae dengan chim, dah-ii jangan menangis. " kata jin.

" Y-yelah "

End pov;
__

" Hurm " hoseol meng'hurm'kan tekak nya.

" Oppa " kata dia sorang sambil cuba mencari oppa dia.

" Jap takkan lah "

" Omma !!! " kata hoseol dan segera ke bawah.

" Ye hoseol,kamu ni kenapa lari-ii ? " kata ms.jung dengan suara serak

" Mana oppa ? Di-dia dah pergi ke ? " kata hoseol .

" Dia sekarang rasenya dekat dorm dia kot " kata ms.jung dengan muka yang sangat sedih .

" Dan kalau kamu nk pergi cari dia tu. Baik takpayah,sebab dorm dia dah pindah dan bukan dekat tempat yg same " kata ms.jung dan terus ke dapur untuk memasak.

___

Hoseol pov;

Aku terus berlalu ke atas dan terus masuk bilik aku. Kenapa oppa pergi tak bagitau aku? Atleast dia takdelah buat aku sedih sebb dia pergi.

Aku mengambil telefon aku dan mahu menelefon hae young tapi dia sudah menelefon aku dahulu.

Ho-hoseol-ah. Bo-boleh tak kau datang rumah aku sekarang ?

Suara dia seperti baru lepas menangis.

Ya-yah hae young-ah. Kau pun same ke ? Takpe kau tunggu nan-nanti aku datang.

Aku mengelap air mata aku yang tetiba jatuh. Aku mematikan panggilan dan segera bergerak ke bilik air untuk mandi . Selepas itu aku hanya memilih baju dan seluar pendek.

 Selepas itu aku hanya memilih baju dan seluar pendek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
WechatWhere stories live. Discover now