8 .

1.1K 81 6
                                    

" Hyung dah cakap ke dekat hoseol ? " kata jimin .

" Dah , hyung suruh dia pergi cafe xoxo " kata hoseok .

" Thanks hyung " kata jimin .

" Sama-ii dah gi sane siap-ii " kata hoseok .

" Ok "
______

Jimin pov;

Aku rase terima kasih sangat dekat hoseok hyung , kalau takde dia macam mane ntah ngan aku.

Jom kita kacau dia . Hehe .

mochijimin : seol ↖(^▽^)↗

seol.jm : ape?

mochijimin : seol buat pe tuu?

seol.jm : tak de pape.cuma tgh tunggu oppa saya datang.

mochijimin : ouh,awakkk ~

seol.jm : nape?

mochijimin : tak teringin ke nak jumpa saya?

seol.jm : tak
pun

mochijimin : jahatttttnyee 😭

seol.jm : ok lah byee💕

mochijimin : ehhhh dia bagi love lah nah amik ni 💞.

haih,dia ni buat aku suka ngan dia lah.

" Oi jimin-ah , dah siap ke belom? " kata hoseok.

" Dah hyung  " kata aku.

" Jom nanti kang tak pasal-ii dia tunggu lama sangat " kata hoseok hyung lalu keluar dari bilik.

" ok jom "

Tetiba aku rase malu pulak . aku kena berusaha nak cakap ngan dia yang aku ni mochijimin.

Tu pun kalau bollehhhh.

End pov;
________

Hoseol pov;

Aku baru lepas habis tolong omma . haih aku geram pulak dengan omma ade dia kata aku chat dengan pakwe pastu dia ejek cakap apelah name bf kau tu mochi . tak pasal-ii .

Aku pun naik atas lah untuk mandi kesian hoseok oppa nanti dia tunggu lama sangat . dah lah dia sorang . tapi aku harap sangat dia bawak jimin oppa nanti.aku tau aku ngan jimin ni sama umur.tapi siapa kisah kan kalau aku nak panggil dia oppa . hahaha ... Dah dah stop berangan .

Lepas aku siap mandi aku pun turun bawah . aku pakai baju simple je , malas ah nak pakai make up ke ape ke , ala at least aku pakai jugak bedak .

" Omma "

" Nape? " kata ms.jung .

" seol , nak keluar boleh? " kata aku.

" Nak jumpa siapa ? " kata mrs.jung.

" Nak jumpa oppa lah "

" Bukan nak jumpa apa tu emm haa mochi tu ? " kata mrs.jung .

" Bukan lah " balas aku .

" Haa , keluarlah nanti cakap ngan oppa kamu suruh dia balik umah jap " kata mrs.jung.

" Jangan ca- " kata-ii aku terpotong .

" Haah , appa kamu nak jumpa dia petang ni . Ingat! " kata mrs.jung.

" Okay omma " membalas aku semula .

" Ok bagus , dah pergilah , jangan balik lambat sangat " kata mrs.jung.

Aku pun keluar dari rumah . agak-ii apa yang appa nak cakap dekat oppa . haih , aku pun jalan . memandangkan lambat lagi aku pun singgah kedai pastu aku beli sesuatu aku pun jalan sambil pakai bende alah tu .

Aku tau aku cantik tak payah ah pandang. jap eh aku tunjuk ape yg aku pakai . macam mane ade gamba ni?alah aku ni bukan ape , aku tebalkan muka suruh lah org tolong amikkan aku gamba mase kat kedai tadi dan ni dia.

 macam mane ade gamba ni?alah aku ni bukan ape , aku tebalkan muka suruh lah org tolong amikkan aku gamba mase kat kedai tadi dan ni dia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tak salah kan aku nak pakai macam tu . ok aku tau kelakar tapi kalau oppa tengok gerenti dia cakap aku comel . tu yg best ade oppa macam hoseok tu.

Aku dah sampai dah.cuma tunggu oppa je . ish , lapar betul lah baik aku makan dulu.

 ish , lapar betul lah baik aku makan dulu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Wahh,sedapnyaa.baik aku makan cepat boleh suruh oppa belanja kejap lagi bila dia sampai , lambat pulak dia kali ni .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Enjoy reading and don't forget to vote and comment . Thank you ~

[ taejungkook97 ]

WechatWhere stories live. Discover now