" Sudah - sudah lah tu jimin kau nangis . Buta jugak mata kau nanti " kata yoongi .
" Bi-biarlah hyung aku nak nangis sampai buta mata pon . Dah lah esok tak dapat jumpa . Lusa dh pekse and chim pulak sebok dengan comeback " kata jimin .
" Please jimin . Jangan buat aku rase bersalah boleh tak ? Aku yang suruh bang pdnim cepat kan tarikh comeback kita . " kata namjoon.
" Hmm lagi cepat siap lagi cepat kita kembali dekat sini " kata seokjin .
" Baiklah hyung . Jimin takkan nangis lagi dan berusaha untuk comeback kita yang akan datang " kata jimin lagi .
——
" Haa,korang ni . Kalau sedih ke ape ke mesti datang kedai oppa ea? Pastu makan percuma lak tu " kata henry dengan nada gurau .
" Apa salhnya oppa ? Kitaorg tengah sedih gila ni " kata hae young .
" Emm sedih sangat . " kata hoseol .
" Korang jangan macam ni tau , cuba pikir kalau emm si jimin dengan taehyung tau korang macam ni tak kesian ke kat diaorg tu ? " kata henry .
——
SEOUL .
" Kami semua dah disediakan bilik untuk kamu . Nah amik kunci ni , berehat lah dulu dan jangan lupa taehyung-shi and jimin-shi ulang kaji dan esok kita akan start untuk rakam lagu , dance pratice dan sementara tu juga kamu akan mengambil peperiksaan . Saya pergi dulu " kata manager oh .
" Baik " jawab bts .
Dorm bts .
" Uhhhh , dapat pon aku merasa katil yang lembut setelah 13 jam naik kapal terbang and naik van tadi . " kata yoongi .
" Yeahh betul jugak tu . Nasib keadaan tak sesak sangat " kata seokjin.
" Hyung , jungkook ngan namjoon hyung nak gi mall kejap lah nk beli barang . Banyak yang tertinggal dekat sane tu , lupa nak amik lah " kata jungkook .
" Emm baiklah . Hati-ii , namjoon and jungkook . And jangan lupa pakai mask dengan cermin mata . Ingat kita dekat seoul tau " kata seokjin .
" Baik " jwab mereka .
" Eh haah lah , tae lupa kita dah dekat seoul . Nampaknya kehidupan dah jadi macam dulu , okeylah tae nak masuk bilik nk kena study nanti susah pulak kan . " kata taehyung dan terus memasuki biliknya .
" Jimin pon nk study . Jangan masuk bilik jimin selagi jimin tak keluar " kata jimin dingin .
" Haihh nape lah ek diorg tu " kata seokjin .
" Kau faham-ii kan jelah diaorg tu . Macam tak biase. " kata yoongi .
" Haah , aku tak biase dengan perangai dorang yang ni . Aku rindu diaorg time diaorg dekat sane " kata seokjin lalu beredar.
" Ish,dia ni . Ade jugak aku sepak . " kata yoongi.
" Hyung , tak payah lah . Hahahahah . " kata hoseok yang dari tadi memerhati .
" Haaa , dengar jugak suara kau akhirnyaa " kata yoongi .
" Aku ni bukan selalu sedih . Lepasni aku akan sentiasa happy sebab aku nk banggakan omma,appa dan hoseol . Aku nk tunjukkan kat diaorg aku berjaya " kata hoseok .
YOU ARE READING
mochijimin add you. yes/no Ape pelik punya name. siapa lah dia ni ?