Jimin pov;
Aku sekarang berada dalam bilik aku . Haih , bila aku teringat apa yg terjadi tadi buat aku rasa malu dalam masa yg sama aku rase aku ni sangat manly . Kenapa lah aku tak terfikir nak buat macam ni bila hoseol ngan aku gaduh . nak tau aku buat apa . Mari lah kita flashback ~
Flashback.
" Jimin , boleh tak awak duduk diam-ii kat belakang tu . Susah saya nk bawak ni " kata hoseol yg sedang membawa motor .
" Emm yelah " kata jimin dan membuat mulut itik .
Beberapa minit kemudian.
" Jimin , jom kita makan dulu saya laparlah . " kata hoseol.
" Alah awak takpayahlah makan . Nanti gemok " balas jimin . Niatnya hanya nk bergurau tetapi jadi lain pulak.
" Em yelah saya kan gemok sbb tu takde orang suka . Dh lah naik cepat saya hantar awak " kata hoseol dengan nada sedih .
" Awak min- "
" Baik awak naik cepat , kalau tak saya tinggalkan awak kat sini. " kata hoseol dengan suara yg tahan marah.
" Ba-baik "
|| depan rumah jimin ||
" Dah sampai ni , Turunlah " kata hoseol.
" Hoseol "
" Saya per- "
Cupp~
Jimin tau hoseol cuba larikan diri dari dia . So dalam otak dia asyik pikir satu perkara yg dia rasa hoseol akan maafkan dia . Iaitu dia telah mencium hoseol di pipi . Tak baik cium kat mulut . belum sampai masanya.
" Saya mintak maaf , okey ? " kata jimin.
" O-okey . Saya balik dulu " kata hoseol.
End flahsback.
Aku ni tak habis-ii ingat pasal tu . Yelahkan . Kenangan paling hebat yg pernah aku cuba . Tengah aku sibuk-ii berangan . Telefon aku berbunyi menanda kan ada orang mesej aku.
Hoseokhope: jimin, baik kau bagitau aku apa yang kau dah buat kat adik aku sampai dia gila tak tentu pasal.
Seoljimpunya: gila tak tentu pasal?
Kenapa hyung?
Apa yang hoseol buat sampai hyung kata dia gila tak tentu pasal.Hoseokhope: kau bagi tau dulu kau buat apa kat dia baru aku cerita.
Seoljimpunya: okey.
Jimin cuma
Kiss
Pipi
Dia
Hehe .Hoseokhope: patutlah. Kau nak tau tak dia balik rumah terus tetiba peluk aku pastu aku dengar dia cakap 'whatepark. Kenapa anak park ni suka buat orang cair'pastu dia pegang lengan aku pastu dia gocang-ii badan aku . Habis pening gila . Pastu aku nampak dia naik bilik dia . Aku mmg dah sedia tutup telinga.
Seoljimpunya: tak sangka pulak hoseol sampai macam tu.
Dia comel .
Tapi kenapa hyung tutup telinga??Hoseokhope: sebab aku tau dia akan menjerit sampai rasa gegendang telinga nk pecah.
Seoljimpunya: hahahaha.
Hyung ni tak baiklah.
Oklah hyung. Jimin nak makan lah lapar. Bye.Hoseokhope: emm. Oklah bye.
Selepas tu aku terus off wechat aku. Aku bangun dan menuju ke dapur . Bila sampai dapur aku nampak banyak makanan atas meja dan terselit satu nota kat situ . Aku mengambil dan membacanya.
YOU ARE READING
mochijimin add you. yes/no Ape pelik punya name. siapa lah dia ni ?