23.

705 45 9
                                    

--

" Okey tak ? " tanya hoseol kepada haeyoung.

 " Okey . cantik , dah 6 kali kau tanya tau " kata haeyoung.

" Hehe , biasalah . kau macam tak kenal aku . " kata hoseol.

" Nasib aku ni pandai bwak kereta tau . jom masuk , jap . kau bawak tikar tak ? " kata haeyoung.

" Mestilah bawak . habis nanti kita nk ddk macam mana " kata hoseol sambil masuk ke kereta.

" Ye lah . dah . takyah nk bebel . " kata haeyoung.

" Kau buat ape kat luar tu ? Masuklah , lagipun kau yg bawak kete ni. " kata hoseol.

" Jap lah aku nk masuk lah ni " kata haeyoung.

-

|| Hospital ||

" Kitaorang dtg melawat " kata jungkook dan taehyung.

" Ah , korang . masuklah " kata jimin

" Kau....okey ? " kata yoongi.

" Okey je " kata jimin.

" Nah , makan ni . jimin mesti lapar kan . " kata jin sambil meletakkn maknan atas meja jimin .

" Wah , mesti sedap " kata jimin yg sudah pun duduk untuk makan.

Jimin pov;

Aku sebenarnya tengah pikir macam mana ngan hoseol . Dia marah aku lagi ke ? Tengah aku sibuk pikir pasal hoseol tiba - tiba pintu bilik wad aku dibuka oleh orang yg ade di luar.

" Kitaorang datang melawat " kata jungkook dan taehyung.

" Ah , korang masuklah " kata aku.

" Kau....okey ? " kata yoongi.

" Okey je  "

" Nah , makan ni . jimin mesti lapar kan " kata jin sambil meletakkn makanan di atas meja.

" Wah , mesti sedap "

" Wah , mesti sedap "

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Mestilah sedap . walaupun bukan aku yang masak tapi aku beli tempat jauh tau semata-ii nk bagi kau makan " kata jin.

" Gomawo hyung " aku senyum menunjukkn eye smile aku kat jin hyung.

Biar comel sikit.

Aku mula makan tanpa perdulikan bts yg lain tengah buat ape . tak sedap hati pulak . dalam keadaan nasi ade dalam mulut aku , aku pandang ke atas.

Hek!!

Tersedak pulak.

" A-ai-air " kata aku.

" Nah nah nah " kata yoongi.

Aku minum air tu satu botol besar tu aku hampir habiskan . korang nak tau sebab ape aku tersedak sebabnya bila aku pandang depan diaorang semua pandang aku macam nak makan aku .

WechatWhere stories live. Discover now