4. kapitola

95 1 0
                                    

Mimochodem, mám v plánu zjistit, co se tam děje.

*za 4měsíce, pohled Emily*

Kurva! Sotva se vrátím ze Seattlu, Las Vegas, LA a NY, tak přijde FBI! Prej se tady dějí divné věci. Sousedé říkali. Aspoň, že viděli mé kufry a opálení, tak jsem se vymluvila na to, že jsem byla na dovolené, jelikož mě přestala bavit zima. Uvěřili mi to, a když jsem za nimi zabouchla dveře, tak jsem chvíli počkala a potom a šla k těm pěti idiotům. Když otevřel Zayn, hned jsem se zeptala: „Je doma Harry?"

„V obýváku" odpověděl. Hned jsem tam šla. Nikdy jsem u nich nebyla, ale přesně jsem věděla kam jít, protože mám plány všech mých sousedů. Když jsem viděla jeho kudrnatou palici, tak mi okamžitě potemněly oči.

Stoupla jsem si před něj a začala křičet: „Kurva! Nikdy se neser do věcí, po kterých ti nic není! FBI i ti policajti před čtyřmi měsíci mi řekli, že to ty jsi jim zavolal. Policajty jsem přehlédla, ale tohle už je hodně! Víš, jakou hrozbu pro mě představuje FBI?! Kdyby přišli na všechny mé práce, obchody a vraždy, tak si půjdu sednout do lochu na doživotí! Dám ti dobrou radu do života! Nikdy, opakuji NIKDY, si se mnou nezahrávej! Nemáš ani ponětí, čeho všeho jsem schopná! Mohlo by tě to vyjít draho! Jo, a abys věděl, tak-" nedořekla jsem, protože si stoupl a vrhl na mé rty. Musím uznat, že líbá dokonale a bylo těžké nespolupracovat.

Přitáhl si mě víc k sobě a zmáčkl mi zadek. Vzdychla jsem a on toho hned využil. Prodral se mi jazykem do úst a začal válku. To už jsem musela spolupracovat. Vyskočila jsem na něj a zavěsila na něj. Chytil mě pod zadkem a někam nesl. Nejspíš do postele. Hodil mě na postel a šel zamknout. Nalehl na mě a začal svlékat. Jakmile jsem byla nahá, tak svlékl i sebe, roztáhl mi nohy a strčil do mě dva prsty.

„Bože!" vydechla jsem, když s nimi začal pohybovat. Takhle dobře neumí prstit ani Racer X. Pomalinku jsem se blížila k vrcholu, ale těsně před konce přestal a prsty nahradil za svůj penis.

„Ach, tak krásně úzká" vzdychl a hned na začátek nasadil rychlé tempo. Zarývala jsem mu nehty do zad a přirážela pánví proti němu. Cítila jsem, jak se začínám stahovat kolem Harryho, a jak v jeho penisu začíná cukat. Ještě víc zrychlil. Nakonec jsem se jako první udělala já a hned potom on. Vystoupil ze mě a svalil na postel hned vedle. Jako první jsem se vzpamatovala já, proto jsem ihned vyskočila z jeho postele a rychle oblékala.

„Tohle se nikdy nestalo" šeptla jsem a co nejrychleji opustila jejich vilu. Doma jsem okamžitě volala Racerovi.

„Okamžitě přijeď! Vezmi si sebou pouta, bičík, cokoliv!" vyjekla jsem na něj, když to zvedl. Nestihl ani protestovat, protože jsem hned zavěsila. Přičichla jsem si ke své kůži a ucítila Harryho. Vlezla jsem tedy do sprchy a snažila se ho ze sebe smít. Oblékla jsem si rudou podprsenku a tanga s krajkou. Když se ozval zvonek od brány, tak jsem si obula černé kozačky a vyšla jen ve spodním prádle ven. Racer si povídal s Harrym. Přišla jsem k nim, otočila si Race k sobě a začala dravě líbat.

„Em!" křikl na mě a odtrhl od sebe.

„Co je?!" taky jsem křikla.

„Co se děje?" zeptal se klidně.

„Nic! Prostě tě chci, potřebuji tě cítit hluboko v sobě" odpověděla jsem mu a začala rozepínat pásek.

„Dokud mi neřekneš pravdu, tak tě nebudu šukat" ušklíbl se. Zamračila jsem se a trochu od něj poodstoupila. Věděl, že to na mě vždy zabere, ale tentokrát se plete.

„Vypadni a už nikdy se mě nedotýkej" vydechla jsem odhodlaně.

„Nikam nejdu. Jsi moje děvka" zamračil se.

„Nejsem děvka a nejsem tvoje! Říkám ti vypadni a nech mě už konečně na pokoji! Ty 4 roky stačily!" zakřičela jsem na něj. Pořád se na mě díval, tak jsem na něj zamířila zbraní, kterou jsem vytáhla z pravé kozačky.

„Nedokážeš mě zastřelit" vysmál se mi do obličeje. Nesnáším, když se mi někdo směje do očí! Už to vypadalo, že ruku stahuju, ale místo toho jsem ho střelila do ramene. Vyjekl a já ještě zasáhla jeho stehno.

„Fajn! Nechám tě na pokoji!" vykřikl a vrátil se do auta a odjel. Zbraň jsem si zpátky schovala a otočila na Harryho.

„Kdo jsi?" zeptal se vyděšeně. Neodpověděla jsem a přitáhla si ho do polibku. Spolupracoval. Z dálky jsem slyšela hlasy mých mafiánů. Odtrhla jsem se od Harryho a vrátila domů. Hodila jsem na sebe župan a do kanceláře si nechala zavolat Jamese.

„Slečno? Přejete si?" zeptal se, když vstoupil.

„Ano, přeju. Chci, abys to bral jako úkol. Nic víc v tom nehledej" řekla jsem. Když přikývl, tak jsem pokračovala: „Chci, abys mě ošukal. Tvrdě a teď hned!"

Mafia CZKde žijí příběhy. Začni objevovat