„Policie Londýn, slečno Black, pojďte s námi" přikázal policista a nasadil mi pouta a vedl do policejního auta. Ještě předtím, než jsem nastoupila, tak mě prohledal, jestli nemám zbraň. Hned potom jsem nasedla a odjeli jsme na policejní stanici.
„Slečno, víte, že Vás chce Amerika mrtvou?" zeptal se mě policista při výslechu.
„Vím, ale prosím, potřebuji zachránit mou rodinu. Vím, že mě chce i Anglie mrtvou, ale prosím, dovolte mi zachránit rodinu" prosila jsem ho.
„Co je s Vaší rodinou?" zeptal se mě.
„Když mi bylo 16 let, tak jste za mnou poslali dva policisty s tím, že mou rodinu zabila neznámá mafie. Žijí, vězní je Racer X. To kvůli němu jsem začala s mafií. Donutil mě cítit pomstu. Několikrát mě znásilnil a znásilňoval i mou mladší sestru Chloe, než jsem mu řekla, že s ním jsem těhotná. Ona s ním taky byla těhotná. Nechtěla jsem, aby si zničila život. Poslal ji na potrat, ale jenom kvůli tomu, že jsem mu lhala o tom, že jsem těhotná. Nikdy bych s ním nechtěla mít dítě. Jedno mi udělal a nechala jsem si ho vzít" odpověděla jsem a vložila si hlavu do dlaní.
„Prosím, 5 let jsem žila s domněním, že nemám žádnou rodinu. Nechci je zklamat. Navíc, chci skončit s mafií, už toho mám dost. Chci si dodělat vysokou, v pondělí tam nastupuji, táta si vždycky chtěl založit firmu, kterou bych vedla, tak mu to chci splnit. Chci si založit rodinu. Už nechci vést mafii. Vím, že to nikdy neskončí, že po mě pořád půjde nějaká mafie, ale já už nechci" vzlykla jsem.
„Racer X? Toho chceme dostat za mříže už 2 roky. Když nám ho pomůžete dostat, tak Vám vymažeme trestní rejstřík a domluvíme s Amerikou, aby Vás nechali žít" navrhl mi. Podívala jsem se na něj uslzenýma očima.
„Já ho nechci za mřížemi. Chci ho mrtvého a jediný kdo ho zabije, chci být já. Nesnáším ho, a buď zemře on, nebo my oba" odpověděla jsem mu.
„Tím byste nám hodně pomohla a ušetřila trápení. Budete mít od celé Anglie plnou podporu. Tedy hlavně od nás. Znáte X ze všech nejlíp. Víte, co udělá. Cokoliv budete potřebovat, dostanete. Zbraně, peníze, muže, cokoli řeknete. A teď běžte domů. Zavezu Vás osobním autem" usmál se a já nevěřícně koukala. Pořád jsem měla pouta, které mi nakonec sundal a odvezl domů.
„Zavolejte mi na tohle číslo zítra odpoledne. Projdu si všechny mé plány a domluvíme si schůzku u mě ve vile v kanceláři" přikázala jsem mu, než jsem vystoupila. Vešla jsem k sobě do vily a hned vydala do mé kanceláře.
„Em? Můžeme?" zeptal se Max, jakmile strčil hlavu mezi dveře. Jenom jsem přikývla a zadala heslo na mém laptopu.
„Co se stalo?" zeptal se Harry.
„Policie mi pomůže dostat Racera X. Když ho dostanu, tak zkusí domluvit s Amerikou svobodu. Nevěřím jim, ale zkusit to můžu" odpověděla jsem a čekala, až se mi načte má plocha. Hned jsem si najela na složku: RACER X. Měla jsem tam o něm všechny informace, poslední akce, kopii jeho rodného listu, řidičáku, občanky. Prostě všechno. Zadala jsem heslo a otevřela si jeho trestní rejstřík a znovu četla všechny jeho prohřešky. Když jsem našla zápis o vraždě jeho rodiny a dalších lidí, tak jsem se usmála. Policie po něm nejde dva roky, ale čtyři. Řekl mi to, když jsem s ním šukala v herně.
„Proč jim nevěříš?" zeptal se Niall. Zvedla jsem na ně svůj pohled a koukla na Maxe, aby mu to vysvětlil.
„Policajtům se nedá věřit. Když tě chtějí dostat za mříže, tak tě tam dostanou. Emily byla ve vězení v Americe, ale propustili ji na kauci, ale teď už by jí nic nepomohlo. Chtějí ji mrtvou, a když si FBI něco usmyslí, tak to dostanou" povzdychl si Max.
ČTEŠ
Mafia CZ
Fiksi PenggemarPamatujte si, že se nikdy nesmíte plést do věcí, po kterých Vás nic není... Mohlo by se Vám to nepěkně vymstít... Příběh plný nebezpečí, sexu, nadávek, krve, zabíjení...