„Slečno? Přejete si?" zeptal se, když vstoupil.
„Ano, přeju. Chci, abys to bral jako úkol. Nic víc v tom nehledej" řekla jsem. Když přikývl, tak jsem pokračovala: „Chci, abys mě ošukal. Tvrdě a teď hned!"
„Cože?" zeptal se.
„Slyšel jsi správně" odpověděla jsem.
„Ale, já myslel, že nechcete, abychom spolu spali. Aby se to opakovalo, i když mě strašně přitahujete a vzrušujete" zašeptal.
„Tehdy jsme byli opilý a já pod práškama. Teď to chci jako odreagování a pokud si dobře pamatuji, tak víš jak mě uspokojit" šeptla jsem mu nazpátek. Pomalu jsem přešla k němu a rozvázala si župan.
„Vím, že to chceš. Pojď a vezmi si mě" sundala jsem si župan a za tričko si ho přitáhla k sobě. Hned si tričko svlékl a stáhl kalhoty pod kolena. Stál přede mnou jen v černých boxerkách. Natáhl ruku k mému prsu a přes podprsenku ho zmáčkl. Vydechla jsem a po chvíli dívala na podprsenku, která letěla do kouta.
„Bez předehry" vydechla jsem, když mi sál bradavku. Jenom něco zamručel a polibky pokračoval níž. Líbal mi stehna, až se dostal k mým rudým tangám. Začal je pomalu stahovat, až jsem pod ním byla úplně nahá. Začal mě líbat na rtech a postupoval se mnou ke stolu. Jednou rukou z něj všechno smetl, abych si na něj mohla lehnout. Roztáhl mi nohy a položil pokrčené v kolenech na kraj stolu. Sklonil se k mému lůnu a přejel po něm jazykem.
„Ach, říkala jsem, že žádnou předehru" vzdychla jsem, když do mě strčil jazyk a začal s ním kmitat. Prsty jsem mu zapletla do vlasů a tahala. Najednou přestal a jazyk nahradil celou svou délkou. Vyjekla jsem, protože tohle jsem nečekala. Vzal si mě do náručí a přirazil na nejbližší stěnu. Jednou rukou mi držel ruce nad hlavou a druhou si mě přidržoval. Rty držel na těch mých a začal prudce přirážet do mého nitra. Přirážel pomalu a hluboko. Potom to změnil na rychlé tempo, ale pořád přirážel hluboko. Měnil i úhly a pokaždé, když úhel změnil na některý, který jsem ještě nezažila, tak mi vytryskly slzy. Stalo se to celkem třikrát.
„Ahh!" vykřikla jsem, když jsem dosáhla svého orgasmu. James se po pár přírazech také udělal, ale pokračoval stejným tempem dál. Znovu své rty natiskl na mé a držel. Pořád mi držel ruce nad hlavou, ale už si nedržel mé tělo, ale hlavu, abych s ní nehýbala.
„Ach! Chceš mě zabít?" vydechla jsem, když jsme dosáhli dalšího orgasmu. Jenom se usmál, ale pokračoval dál. Za stálého přirážení se i se mnou posadil na gauč. Držel mě za boky a udával si tempo. Byla jsem bezmocná. Teď byl ten dominantní on.
„Dokonči to" vydechl, když jsme se blížili k třetímu orgasmu. Pustil mé boky a já se mohla začít svobodně nadzvedávat. Udržovala jsem tempo, které nasadil, i když jsem už byla vyčerpaná. Podívala jsem se na něj, ale místo jeho jsem viděla Harryho tvář. To bylo to, co mě dovedlo k vrcholu. Přestala jsem se nadzvedávat a ignorovala Jamese a jeho protesty. Když si odkašlal a podíval na svého vztyčeného kamaráda, tak jsem si před něj klekla a začala mu ho kouřit.
„Splnil jsem instrukce?" zeptal se mě James vyčerpaně.
„Ano, splnil. Možná si to někdy zopakujeme" mrkla jsem na ně a vstala ze země. Pro vysvětlení... Potom, co jsem mu vykouřila, tak jsme si to ještě párkrát rozdali na zemi. Mám pěkně potlučenou hlavu od toho, jak jsem hlavou narážela do stěny. Oba jsme se oblékli a James odešel z mé kanceláře. Věci, co byly na zemi u stolu, jsem vrátila na původní místo a taktéž opustila kancelář. Oblékla jsem si tepláky a triko s dlouhým rukávem. Sedla jsem na postel a přemýšlela.
„Emily? Proč ses vyspala s Jamesem?" zeptal se mě Max, který si sedl vedle mě. Podívala jsem se na něj se slzami v očích. Přitáhl si mě do objetí a čekal na mou odpověď.
„Když jsem přijela, tak tady byla FBI. Řekli mi, že je zavolal Harry od vedle. Viděli mé kufry a opálení, tak jsem jim nakecala, že jsem byla na dovolené. Uvěřili mi to a odjeli. Potom jsem chvíli počkala a šla za ním. Neudržela jsem se a začala na něj ječet. Nenechal mě ani domluvit a začal líbat. Prostě jsme se spolu vyspali. Potom jsem volala Race, abych ho dostala z hlavy. Bavil se s Harrym. Chvíli jsem byla v klidu, ale potom jsem neudržela nervy na uzdě a zamířila na něj zbraní" řekla jsem.
„Na toho Harryho?" zeptal se vyjukaně.
„Ne, na Racera. Vysmál se mi, že ho nedokážu zastřelit. Střelila jsem ho do ramene a stehna" vysvětlila jsem.
„Proč?" ptal se dál.
„Protože kvůli němu jsem to, co jsem. Kdybych tě poslechla a nechala ho hned na začátku, tak se nic dít nemuselo" odpověděla jsem.
„Já ti, ale neříkal, ať ho necháš. Byla jsi s ním šťastná, tak jsem to respektoval" oznámil mi.
„Řekl jsi mi to, když jsi spal. Tehdy byla bouřka a já se strašně bála, tak jsem šla za tebou do ložnice. Nechtěla jsem tě budit, tak jsem se k tobě přitulila. Když jsem to udělala, tak sis mě k sobě přivinul a řekl ‚Emi, prosím, nech toho Racera X. Není v něm nic dobrého'. A měl jsi pravdu, vždyť mě několikrát znásilnil a mlátil mě, jenom proto, že jsem udělala něco, co se mu nelíbilo" vysvětlila jsem.
„No, potom, co Racer odjel, tak jsem se přisála na Harryho. Chyběly mi jeho rty a on samotný. Potom jsem uslyšela Vás, tak jsem zalezla do domu a nechala si zavolat Jamese" dokončila jsem.
„Maxi. Co se to se mnou děje? Když jsem se blížila k třetímu orgasmu, tak jsem místo Jamese uviděla Harryho a tak to šlo pokaždé" zeptala jsem se ho šeptem.
„To je jednoduché. Emi, máš Harryho ráda" pousmál se.
„Víš, že v mém případě je to nemožné. Nemám srdce" posmutněla jsem.
„Ne? Nemáš? A co to, jak ses mi tady zhroutila, když jsi nešťastnou náhodou zabila nevinného? Kdybys neměla srdce, tak bys jeho rodině neposlala miliony. Emi, ty máš srdce, jenom ho ten pravý musí najít pod tou velkou vrstvou ocele" poučoval mě.
„Tak to by mě zajímalo, kdo by mohl být ten pravý" povzdechla jsem si.
„No, třeba James. Ani nevíš, jak nádherně o tobě mluví nebo by to taky mohl být Harry" zareagoval okamžitě a já se musela pousmát.
„Co budeš dělat o Vánocích?" zeptal se mě Max po chvíli.
„Zabalím Vám pár dárků, budu spát, dívat na film. Potom se najím, pobrečím si, půjdu cvičit, pracovat, okoupat a spát. Jako obvykle" odpověděla jsem mu.
„Pojď se mnou. Rodiče tě rádi uvidí" nabídl mi.
„Jo, jasně. Nesnáší mě Maxi. Už si to konečně přiznej a vezmi jim ode mě dárky" usmála jsem se ironicky. Max si jenom povzdechl, ale přikývl. Ještě chvíli jsme si povídali a potom odešel. Zbytek dne jsem jenom pracovala nebo cvičila.
ČTEŠ
Mafia CZ
FanfictionPamatujte si, že se nikdy nesmíte plést do věcí, po kterých Vás nic není... Mohlo by se Vám to nepěkně vymstít... Příběh plný nebezpečí, sexu, nadávek, krve, zabíjení...