11. kapitola

48 1 0
                                    


„Co děláš? Chceš, aby ti praskly stehy?" vyjela jsem na něj. Zakroutil hlavou a já si povzdychla. Otočila jsem se na bok, hlavu si opatrně položila na jeho hruď a propletla nám nohy. Dal mi polibek do vlasů, popřáli jsme si dobrou noc a ve společném objetí usnuli.

Ráno jsem se vzbudila dřív než Harry. Pevně si mě držel, natisknutou na jeho hrudi. Opatrně jsem se od něj odtáhla a šla nám připravit snídani. Udělala jsem nám tousty a uvařila ovocný čaj. Když jsem to všechno dávala na tác, tak v zámku zarachotily klíče. Myslela jsem, že je to Max, tak jsem ještě udělala pár toustů na víc. Šla jsem zkontrolovat Harryho. Potichu jsem otevřela dveře a vyděšeně se dívala na Jamese, který mířil na poklidně spícího Harryho zbraní. Už se chystal vystřelit, ale já mu ruku urychleně sundala dolů. Zasáhl mi podlahu. Harryho to vzbudilo a udiveně koukal na mě a Jamese.

„Co si myslíš, že děláš?!" zakřičela jsem na něj.

„Přišel jsem za Vámi, slečno. Myslel jsem, že..." nedopověděl, protože jsem ho přerušila mým křikem: „Příště nemysli!" Na to neodpověděl a vrhl se mi na rty. Odstrčila jsem ho od sebe a vrazila mu facku.

„Netušil jsem, že už spíš i se sousedem" zasmál se.

„Kdybyste nebyli tak neschopní kokoti a ten přístav zabezpečili, tak by tady neležel! Jenže ne, vy na ostrahu nemyslíte! Hned, co jsme byli u auta, tak po nás začali střílet! Nebyli jsme od Vás tak daleko, abyste neslyšeli výstřely!" pokračovala jsem v křičení.

„Stejně mu nic není" uchechtl se. To mě ještě víc rozčílilo. Přešla jsem k Harrymu, servala z něj peřinu a ukázala na jeho zranění.

„A tohle je co?! Tetování?! Málem zemřel! Když ho postřelili, tak ani nevykřikl bolestí! Vy ostatní, byste už brečeli a váleli na zemi, ale on nevydal ani hlásku a snažil vyhovět mým příkazům!" zařvala jsem na něj. Neměl slov.

„Radši běž, minimálně dva týdny mi nechoď na oči a zaplatíš opravu podlahy" řekla jsem trochu klidněji. Přikývl a už se uchyloval k odchodu.

„Počkej!" zastavila jsem ho a nasupeně k němu přišla. James se na mě bojácně díval. Jemně jsem ho pohladila po tváři, napřáhla se a dala mu ještě jednu pořádnou facku. Hned potom mlčky odešel.

„Jsi v pořádku?" zeptala jsem se ho potom, co jsem slyšela bouchnutí dveří a odjezd auta.

„Jo, jenom mě vzbudil výstřel a k tomu divadélku mi chyběl jenom popcorn" odpověděl mi s úsměvem a já se taktéž pousmála.

„Jdu nám pro snídani. Kdyby něco, tak zavolej" poručila jsem mu. Jenom přikývl a já s povzdechem odešla do kuchyně. K snídani jsem ještě přidala misku s ovocem a vše, co bylo na tácu, jsem vzala. Když jsem vešla do pokoje, tak se Harry zrovna vracel z koupelny.

„Byl jsem se vyčůrat a nechtěl tě otravovat" řekl, když jsem se na něj podívala a já mu na to jenom přikývla. Lehl si zpátky do postele a já si vedle něj sedla. Utrhla jedno hrozno a chtěla dát Harrymu. Chtěl si mě na sebe stáhnout, ale já se mu vysmekla. Hrozno jsem snědla a natáhla se pro jahodu. Dala jsem si ji mezi rty a naklonila k jeho obličeji. Otevřel ústa a ukousl si z jahody. Zatímco jsme žvýkali, tak jsme si ani nevšimli, že se otevírají dveře.

„Vy jste roztomilý. Úplně k sežrání" zasmál se Max. Oba jsme na něj rychle koukli a já pokrčila rameny. Mezitím, co Max kontroloval Harryho, tak jsem si odběhla do koupelny spáchat ranní hygienu. Krámy mi už skončili... Konečně! Celá jsem se svlékla, vlasy svázala do vysokého drdolu a vlezla do sprchy. Osušila jsem se a obalila kolem sebe osušku. Kalhotky jsem hodila do koše na špinavé prádlo a košilku si vzala do ruky. Vyšla jsem z koupelny, košilku hodila na postel, kde si Max povídal s Harrym.

Mafia CZKde žijí příběhy. Začni objevovat