23. kapitola

25 1 0
                                    

„Ach!" vzdychla jsem hlasitě a promnula se do luku proti Harrymu. Během chvíle jsem vyvrcholila a Harry chvíli po mě s mým jménem na rtech. Vyšel za mě a svalil na postel. Vydýchávali jsme ten úžasný orgasmus. Nakonec jsme se zvedli z postele a oblékli do pyžama. Harry měl jenom boxerky a já si dala černou noční košilku, která měla rudou podprsenku s černými krajkami a černé krajkové kalhotky. Lehli jsme si pod peřinu a ve společném objetí usnuli.

Ráno jsem se vzbudila jako první. Rozhodla jsem se, že všem připravím snídani. Opatrně jsem se vymanila z Harryho sevření a potichu opustila ložnici. Bylo půl 9. Max už by měl být doma. Zrovna jsem procházela přes obývák, když jsem na gauči viděla Anne a Maxe, jak si povídají.

„Dobré ráno" pozdravila jsem je.

„Dobré ráno" oplatili mi pozdrav a já šla do kuchyně. Začala jsem chystat těsto na palačinky. Po chvíli tam přišel kuchař, ale dala jsem mu pro dnešek volno a vrátí se až zítra ráno. Zapnula jsem si rádio a zrovna tam hráli Adele – Skyfall. Smažila jsem palačinky a u toho si zpívala a tancovala. Tedy, spíš jsem vrtěla zadkem. Když jsem dosmažila poslední palačinku, tak jsem se pustila do mytí ovoce. Zrovna jsem s kroutícím zadkem brala talíře, dva nechala na lince a ostatní chtěla zanést do jídelny, když jsem uviděla celou rodinu Stylesů u vchodu do kuchyně.

„Ha-Harry" zakoktal se Mike.

„Dobré ráno" usmála jsem se na ně.

„Dobré" odpověděli mi, tedy Mike se snažil, ale vyšlo z toho jenom: „D-D-Dob-ré" Podala jsem Harrymu s úsměvem talíře a ten je šel rozdat po stole. Na dvě palačinky jsem namazala jahodovou marmeládu, stočila do ruličky a položila na talíř Elizabeth. Alexovi jsem udělala to samé, až na to, že on měl marmeládu z lesních plodů.

Elizabeth jsem palačinky ještě ozdobila. Nastříkala jsem na ně šlehačku, posypala borůvkami a malinami a ještě trochu polila roztopenou čokoládou. To samé jsem udělala i s Alexovými palačinkami. Ještě jsem jim k tomu udělala kakao. Harry mezitím zanesl příbor, s plným talířem osmažených palačinek do kuchyně. Potom se vrátil pro marmelády, ovoce, šlehačku i roztopenou čokoládu. Já zanesla Elizabeth i Alexovi jejich talíře. Už seděli u stolu společně s Amandou, Jimem, Maxem a rodinou Styles. Harry mi pomohl přinést čaje, kávy a mě džus. Ještě jsem Elis a Alexovi přinesla kakao.

„Tak, snídaně podle Emily Black, dobrou chuť" popřála jsem všem. Poděkovali a pustili se do jídla. Já se zatím šla převlíknout. Ještě jsem, ale zavolala Jacku Littlu ohledně podpisu smlouvy.

„Dobré ráno, pane Little, volám ohledně dnešním podpisu smlouvy. Mohli bychom to přesunout na jiné místo?" zeptala jsem se ho, když mi přijal hovor.

„Dobré ráno, slečno Black. Proč to chcete přesunout?" zeptal se mě na oplátku.

„Mám u sebe jednoho z mých lidí. Včera při přijetí jedné dodávky po nás začali střílet a jeho postřelili. Chtěla bych, aby měl klid" povzdechla jsem si.

„To je mi líto, ale bohužel to nepůjde. Pokusím se Vás moc nezdržet, aby měl co největší klid. Jenom podepíšu smlouvu a hned půjdu" omluvil se.

„Dobře, tak za dvě hodiny u mě ve vile. Nashledanou" rozloučili jsme se a já sešla dolů ještě v košilce.

„Za dvě hodiny přijde Jack Little podepsat smlouvu. Potřebuji, abyste byli potichu a nechodili sem do přízemí. Snažila jsem se změnit místo hlavně kvůli Jimovi, ale bohužel. Zajděte si třeba dolů do té herny, tělocvičny, sauny nebo vířivky. To je mi jedno, hlavně buďte potichu a nechoďte sem. Jime, ty zůstaneš v pokoji, kdyby se chtěl na tebe podívat, bude tě hlídat Lana. Maxi, ty budeš se mnou. Umíš střílet a já tam potřebuji někoho, komu věřím" dala jsem jim rozkazy.

Mafia CZKde žijí příběhy. Začni objevovat