9. kapitola

77 1 0
                                    

„Kdo mi namaže záda?" zeptala jsem se. Hned u mě byl James. Už mě unavuje s tím, jak se se mnou snaží zase vyspat. V LA jsme si to spolu rozdali v moři a jednou i v autě. Když jsem skončila s opalováním, tak jsem se vrátila do domu. Vysprchovala jsem se. Oblékla si Maxovo tričko a mé bílé kalhotky a šla spát.

*Pohled Harryho*

Dneska to jsou přesně tři měsíce, co jsme spolu s Emily spali. Nemůžu ji vyhnat z hlavy. Zkoušel jsem si zavolat i jednu děvku, ale nemohl jsem ji ošukat. Nedokázal jsem to. Měl jsem pocit, jako bych podváděl Em. Vždy se mi roztluče srdce, když ji vidím. Louis si ze mě dělá srandu, že jsem jako nějaký puberťák. A taky jsem prý zamilovaný. Má pravdu. Jsem zamilovaný. Miluji Emily Black.

„To si ze mě děláš srandu, že včera nepřišla! Dneska je poslední šance, kdy tu zásilku můžeme přebrat! Vyřiď všem, že dneska v deset večer budou všichni na svých místech v přístavu! Zkuste podplatit vrátného, ať máme klid! A nepřej si mě, jestli se to nepovede a teď už vypadni!" křičela Emily ze své kanceláře. Bylo ji slyšet až ven. Hned potom jsem zaslechl, jak hází věci proti zdi. Potom přišla celá zadýchaná na balkón, kde se opřela o zábradlí.

„Maxmiliáne!" zařvala na Maxe a vešla zpátky do domu. Něco tam po něm křičela, ale potom sedla do auta a odjela.

„Čau, co se děje?" zeptal jsem se ho, když vyšel z její kanceláře na balkón.

„Zdar. Ale, máme tady buď špeha, nebo štěnici. Tento měsíc se nám nic nedaří. Žádný obchod nevychází. Emily je z toho strašně nervózní a to, že ji znásilnili, jí nepomáhá"

„Cože?!" vyjekl jsem.

„Jo, v Americe ji unesli. Chtěli vědět všechno o nás, o ní, o tobě a o všech obchodech. Nechtěla nic říct, na to je moc tvrdohlavá, tak to z ní zkusili dostat násilím. Nikdy jsem ji neviděl, tak zničenou. Pomlácená, vychrtlá. Byl to strašný pohled" v poslední větě se mu zlomil hlas.

„Ruším dnešní akci. Řekni to všem" rozkázala Emily ode dveří. Max jenom přikývl a odešel. Emily přišla na balkón a podívala se na mě.

„Co ti řekl?" zeptala se mě chladně.

„Ž-Že tě znásilnili" zakoktal jsem. Jenom přikývla a odešla. Začala chodit po kanceláři a něco hledat.

*Pohled Emily*

Panebože! To je ta štěnice! Takže jsem myslela dobře! Dal mi ji sem Racer X! On jediný mohl bez dovolení a kdykoliv vejít do kanceláře! Vzala jsem tu štěnici a šla ji vyhodit do popelnice. Mě nikdo špehovat nebude a hlavně ne Racer X!

„Akce bude! Našla jsem tu štěnici" přikázala jsem mým mafiánům a odešla zpět do kanceláře. Uklidila jsem si tam rozházené věci a šla se připravit na večer. Celá jsem se osprchovala, umyla vlasy a oholila. Kolem těla jsem si omotala osušku a vlasy sušila ručníkem. Hned potom jsem je rozčesala a vyfénovala. V šatně jsem si oblékla plavky, kdybych musela do vody a hledala si něco na sebe. Nakonec vyhrály černé rifle rozpárané na kolenech a stehnech. Na to černé tričko s krátkým rukávem. Za kalhoty jsem si zastrčila plně nabitou zbraň. Lehce jsem se namalovala a na hlavu dala černou čepici a na oči černé brýle. Obula jsem si černobílé conversky a ještě si oblékla černou bundu, do jejíž kapsy jsem dala náboje. Už bylo devět večer, tak jsem popadla klíčky, nasedla do auta a odjela do přístaviště.

„Všichni už jsou na místě?" zeptala jsem se, když jsem zaparkovala.

„Ano slečno" odpověděl mi James. Jenom jsem přikývla a oba se šli připravit na svá místa. Čekali jsme, kdy se objeví loď, která nám má doručit nové zbraně, když jsem náhle uviděla mužskou postavu, blížící se ke mně. Poznala jsem v něm Harryho. Když byl skoro u mě, tak jsem ho potáhla k sobě do stínu. Přitiskla jsem ho na stěnu kontejneru, zakryla mu ústa a šeptla mu do ucha: „Ani slovo. Buď zticha, musím tě dostat do bezpečí"

Mafia CZKde žijí příběhy. Začni objevovat