24. kapitola

51 1 2
                                    

"Připraven, lásko?" zeptala jsem se Harryho.

"Co myslíš?" odpověděl mi otazkou a strhl ze sebe ručník.


"Budeme moc hlasití?" zeptal se.

"To je jedno. Hlavně mi dovol tě ošukat." vzdychla jsem. A stoupla nad jeho nohy obkročmo.

"Tobě? Ty mě můžeš ošukat kdykoliv budeš chtít." S těmito slovy jsem nasedla na jeho penis a začala se na něm vozit. Po tom všem, co se dnes stalo, jsem potřebovala mít nad nim kontrolu. Aspoň dnes.

„Lásko, prosím, nech mě tě ojet" prosil mě.
„Ne. Teď potřebuji, abys byl submisivní" Zatrhla jsem mu a pokračovala v přirážení dokud jsme se oba neudělali.
„Co se stalo?" zeptal se mě potom, co jsme se vydýchali.
„Tím se nezatěžuj. Není to nic, co bych nezvládla." odbyla jsem jej. Nechci na něj být zlá, ale je toho teď opravdu hodně. Dál se na nic nevyptával a já byla ráda. Chvilku jsme ještě spolu seděli v sauně, ale potom si Harry oblékl plavky a šel do bazénu. Já se místo toho oblékla do sportovního a šla do posilovny a tělocvičny v jednom. Tam jsem se první rozcvičila a pak si nasadila boxovací rukavice a začala boxovat do pověšeného boxovacího pytle. Asi tak po půl hodině jsem toho měla dost, tak jsem si skočila do sprchy, kde jsem si potom oblékla plavky a šla za nimi do venkovního bazénu, protože všichni už byli venku. Skočila jsem za nimi šipku a vyplavala na druhém kunci bazénu.

"Opravdu mi nechceš říct, co se děje?" zeptal se Harry, u kterého jsem se vynořila.

"Jenom trochu stres. Za pár dní je jedna velká akce" odpověděla jsem mu.

"To chápu, ale není se čeho bát. Jsi nejlepší, to zvládneš" řekl a dal mi polibek. Jenom jsem přikývla a společně jsme si všichni šli hrát s míčem. Když jsme dohráli, tak byl večer a my jsme se celý hladový přesunuli do domu, kde jsme se všichni už převlékli do pyžam a šli na večeři.

"Pojďte jíst. Udělala jsem vám tousty. Určitě jste hladoví" usmála se Anne, když jsme se objevili v kuchyni. Poděkovali jsme a pořádně se najedli. Po jídle jsme si šli sednout do obýváku, kde jsme si pustili Mamma Mia.

"Ten film jsem ještě neviděla" řekla jsem jenom tak.

"To jako vážně?" zeptal se Mike. Jenom jsem pokrčila rameny a zaměřila se na film.

"Tak? Jak se ti líbil?" zeptala se Gemma, když film skončil.

"Nebylo to špatný. Viděla jsem i lepší, ale líbil se mi" odpověděla jsem jí.

"A jaké filmy máš nejradši?" zeptal se Robin.

"Asi akční, dobrodružné, ale mám ráda i takové ty slaďárny. Třeba Zápisník jedné lásky, je asi můj nejoblíbenější" odpověděla jsem s úsměvem.

"A já myslel, že budeš mít nejradši třeba Kmotr" řekl Mike.

"Mike! Nech toho" řekl mu Harry varovně.

"Hele, sice jsem mafiánka, ale jsem taky žena. Možná bys měl pochopit, že já si tohle nevybrala dobrovolně. A teď pokud mě omluvíte, tak si musím něco vyřídit" s tím jsem se zvedla z pohovky a šla do jídelny zvednout můj telefon, který vyzváněl už snad po páté.

"Co je?!" vyjekla jsem na Tonyho, jednoho z mých lidí.

"Madam, omlouvám se, že ruším, ale přijela jedna dodávka zbraní a chtějí to předat jenom Vám" omlouval se mi.

"Dobře. Do půl hodiny tam budu" oznámila jsem mu a šla se do mé ložnice převléknout. Za chůze jsem si dala zbraň ze zadu za kalhoty a šla do obýváku.

"Kam jdeš?" zeptal se Max, který si mě všiml jako první.

"Problémy s dodávkou. Pokusím se do desíti vrátit" řekla jsem a už se měla na odchodu.

"Jdu s tebou" řekl Max.

"Ne! Potřebuji, abys byl pro všechny případy připraven. Nevím, proč to chtějí předat zrovna mě, takže ještě nechoď spát" oznámila jsem mu.

"Edward!" křikla jsem na člena ochranky.

"Ano?" objevil se během chvilky předemnou.

"Budete hlídat. Dvojnásobná ochranka dokud se nevrátím" přikázala jsem.

"Rozkaz madam" napřímil se a odcházel spolu se mnou, ale zastavil se u vchodu do obýváku, kde zaujal ostražitý postoj a telefonem volal další ochranku. Já nasedla do auta a vyrazila do jednoho ze skladů.

"Co se děje?" zeptala jsem se, když jsem přišla dovnitř skladu, kde probíhala zásilka.

"Jenom jsme nevěřili tady pánovi" odvětil.

"Pokud jednáte s ním, jednáte se mnou. Já si své lidi vybírám pečlivě. Pokud to byl jediný problém, tak musím jet" přikázala jsem a nasedla do auta a jela zpátky domů.

"Jsi tady brzy" řekl Max, když jsem si v chodbě zouvala boty.

"Jenom se snažili zpochybnit mé lidi. Nic vážného" pokrčila jsem rameny.

"Tak dobrou" zívl si Max a šel spát. Kývla jsem a šla do obýváku, kde šel hluk z televize.

"Pojď spát, Harry" řekla jsem, když jsem si všimla, že už skoro spí. Jenom se zvedl, políbil a společně jsme si šli lehnout. Během chvilky jsme oba spali.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 15, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Mafia CZKde žijí příběhy. Začni objevovat