„Přijmu Vás a u mě rodinu mít můžete. Stejně asi půlka mých mafiánů za mnou přišla, že mají děti. Nejste první ani poslední. Ale ještě než Vás přijmu, tak mi doneste všechny ty plány. A mám ještě jednu prosbu. Nic mu neříkejte, potřebuji, abyste mi dával pozor na rodinu. Napíšu Vám pro ně dopis, který jim předáte. Ano?" zeptala jsem se ho a on souhlasil. Okamžitě jsem si vzala úplně čistý papír a začala psát.
„Tady máte. Předejte jim to. Počkejte, až si to přečtou a potom ten dopis spalte. Nesmíte si to přečíst" přikázala jsem mu a předala dopis, který byl vložen do obálky.
„Ano madam" přikývl a odešel za doprovodu Zuby z domu.
„Em, mluvil jsem s Harrym. Myslím, že bys mu měla dát ještě jednu šanci. Vážně toho hodně lituje. Vždyť si lehl na tvou stranu postele a brečel do tvého polštáře" promluvil Max po chvíli.
„Když já nevím. Bojím se, že mu nějak ublíží" povzdechla jsem si a šla do mého pokoje. Harry seděl na posteli a hladil Lanu, která mu spala na nohou.
„Em, co jsi vždycky říkávala o strachu a nebezpečí?" zeptal se Max, co stál mezi dveřmi. Zastavila jsem se v půlce kroku k Harrymu a zhluboka nadechla.
„Nebezpečí je skutečné, ale strach je volba" odpověděla jsem mu. Významně se na mě podíval, odešel i s Lanou z pokoje a zavřel mě s Harrym u mě v pokoji. Bylo mezi námi zvláštní napětí. Jako by nás k sobě něco táhlo.
„Seru ti na to, že nejsem žena pro tebe" vydechla jsem a vrhla na Harryho rty. Okamžitě začal spolupracovat a opatrně položil pod sebe na postel.
„MILUJI JENOM TEBE, SLEČNO EMILY BLACK" šeptl Harry, když se ode mě odtáhl a dal důraz na každé své slovo.
„Taky tě miluji, Harry Stylesi" šeptla jsem mu nazpátek. Pousmál se na mě a znovu začal líbat. Měl na sobě tričko, které jsem okamžitě začala sundávat. Během chvíle jsme oba byli nazí.
„Em, já nemůžu. Nemůžu, protože se bojím, že bych ti ublížil" povzdechl si Harry, když se mi zadíval do očí. Byla jsem z něj pořádně mokrá a on řekne, že nemůže?! To tedy ne! Naposled mě políbil a chtěl se jít obléknout. Okamžitě jsem toho využila a překulila pod sebe. Ruce jsem mu podržela nad hlavou a začala líbat.
„Ani se nehni" šeptla jsem do jeho rtů, vstala z postele a přešla do své šatny. Z jedné krabice na horní poličce jsem vybrala bičík, pouta s páskou na oči a vlasy si svázala do gumičky. Vrátila jsem se k němu na postel, bičík jsem položila na kraj postele, ruce mu připnula ke kovovým mřížkám na čele postele a nasadila pásku.
„Vždycky jsem pro tebe v posteli byla submisivní. Teď ti ukážu, jak si hraji já jako dominantní" šeptla jsem mu do ucha, které jsem lehce skousla. Ruce měl lehce pokrčené, tak jsem ho za nohy potáhla ke kraji postele, aby je měl natažené. Líbala jsem ho od rtů až k jeho bradavkám. Jednu jsem si vzala mezi zuby a lehce kousla. Vydechl od rozkoše a začal škubat pouty.
„Je to všechno jenom o kontrole, Harry. Ovládej se" šeptla jsem mu svůdně do ucha a vrátila se k jeho bradavkám. Po chvíli mě omrzely, tak jsem postupovala dál. Vím, že miluje, když mu obkresluji tetování, tak jsem se vrhla na motýla na jeho hrudi. Políbila jsem ho na tykadla a zbytek obkreslila prsty.
„Bože, Emily" vzdychl nahlas. Odtáhla jsem se od něj a slezla z postele. Pro jistotu jsem nás šla zamknout.
„Co? Ne, kam jdeš?" fňukl Harry. Pro sebe jsem se pousmála a vrátila k němu. Vzala jsem bičík a začala mu s ním pomalu přejíždět po těle.
ČTEŠ
Mafia CZ
FanfictionPamatujte si, že se nikdy nesmíte plést do věcí, po kterých Vás nic není... Mohlo by se Vám to nepěkně vymstít... Příběh plný nebezpečí, sexu, nadávek, krve, zabíjení...