17. kapitola

31 1 0
                                    


„A to je všechno?" zeptal se mě utrápeně.

„Ne, ještě řekl, že miluje nějakou Lilly" vzlykla jsem. Povzdechl si a uložil u sebe v posteli. Začal mi zpívat ukolébavky, co mi vždy zpívala máma. Uklidnila jsem se a po chvíli i usnula.

*pohled Maxe*

Ten idiot! Kokot! Jak jí to mohl udělat?! Myslel jsem si, že není až takový debil, aby jí takhle ublížil. Počkal jsem ještě chvíli potom, co Emily usnula, a vydal se k Harrymu.

„Jak jsi jí to mohl udělat?! Jsi ty normální, kurva?!" začal jsem na něj křičet, když jsem vešel do obýváku. Harry se na mě zničeně podíval. Měl v očích slzy.

„Já jsem nechtěl. Nevím, co to do mě vjelo. Maxi, já bych jí nikdy neublížil" vzlykal.

„Ale ublížil! Harry, ona se řezala! Ne žiletkou, ale nožem!" křičel jsem jako smyslů zbavený.

„Já nechtěl! Chtěl jsem vědět, jak by zareagovala!" křikl už i Harry.

„Emily je strašně žárlivá! Uvědomuješ jsi, že tímto jsi u Emily skončil?! Tímto jsi v jejích očích klesl hodně hluboko! Řekla ti úplně všechno! Nikdy jsem ji neviděl tak zamilovanou a ty to takhle posereš! A to, že chce seknout s mafií, není kvůli tomu, že toho má dost!" už mě pomalu začalo bolet v krku, ale držel jsem se. Nechápu jak Emily vydrží křičet i hodinu v kuse.

„Jo, jasně. Je to její život" odfrkl si.

„Harry, ona chce s mafií skončit kvůli tobě. Chce začít vést normální život, který měla do svých 16 let. V 16 zabila prvního člověka a od té doby to s ní šlo z kopce a teď, když už si je jistá, že je někdo, kdo by jí neublížil, tak to takhle posereš" vyčetl jsem mu.

„Stejně mě nemiluje. Proč by jinak dělala, že je těhotná s tím Racerem X?" zeptal se mě.

„Nemiluje? Harry, když tě postřelili a já tě dával do hromady, tak jsem ji potom našel sedět na gauči s flaškou alkoholu v ruce a nožem položeným na stole. Tehdy poprvé přiznala, že tě miluje. A co bys dělal ty na jejím místě? Harry, pět let žila v domnění, že nemá žádnou rodinu. Co bys dělal ty, kdybys zjistil, že tvou sestru někdo znásilňuje a čeká s ním dítě? Chtěl bys jí pomoct a přesně tohle udělala Emily. Lhala mu, aby nezabil její rodinu, ji, mě a tebe!" poslední větu jsem na něj zakřičel.

„Mě?" zeptal se mě šokovaně.

„Ano, tebe. Včera ráno jí přišel výhružný dopis a krabice s rudou růží" odpověděl jsem mu.

„Rudá růže?" pozdvihl obočí.

„Mafiáni vždy elegantně. To samé platí i u Emily, když posílá rudou růži" oznámil jsem mu.

„A co to znamená?" ptal se dál.

„Rudá růže. Rudá krev = smrt" odpověděl jsem mu. On zalapal po vzduchu a koukal před sebe.

„Jak se o mě dozvěděli?" zeptal se mě.

„Každý, kdo se aspoň trochu snaží, dokáže si všechno zjistit. Mohli Vás vidět spolu. Všude venku jsou špehové, kteří chtějí Emily ublížit" odpověděl jsem.

*pohled Harryho*

Když jsem si to všechno vyslechl, tak jsem litoval toho, že jsem ji chtěl přinutit žárlit. Ztratil jsem svůj největší drahokam. Vyběhl jsem na naši zahradu, přeskočil plot, co rozděloval mě a Emily a utíkal za ní. Nebyla u sebe v pokoji, ani u Maxe.

Mafia CZKde žijí příběhy. Začni objevovat